meiden wie herkend dit? van die dikkige donkerbruine afscheiding. niet veel, maar toch... maak me zorgen...
@dina, Hey meid ik zou maar rustig een nachtje slapen kijken wat het doet. Ik had het ook toen ik 7wkn was maar met combinatie met hevige pijn. En helaas is het niet goed afgelopen.
ik heb geen hevige pijn. het rommelt wel, maar verder voel ik geen bijzondere dingen. vanmorgen had ik niks in mijn broekje. vandaag maar even aankijken...
he meid k zit er nu ook middenin, maar het is oude bloed he en zolang je geen erge krampen heb dan is het goed. zal voor je duimen dat het niks is. gr kreeft
ik had het anderhalve week terug ook, heel dik en lichtbruin. schrok me kapot maar kwam waarschijnlijk door mijn toiletgang die middag. heb er geen last meer van gehad en het heeft niet doorgezet. komt vast wel goed! zolang je geen erge krampen hebt, je nog zwanger voelt en geen roodverlies hebt is er niets aan de hand!
Zolang het geen helder bloed is en er geen krampen bij zijn zou ik me niet te veel zorgen maken en gewoon wat afwachten
ik had zelf rood helder bloed onder de zwangerschap, toen was ik 5 weken zwngr. maar alles is dus goed afgelopen dus maak je maar niet te snel zorgen
dank jullie wel meiden, erg lief ! heb vandaag geen bruinverlies meer gehad. wel wat krampjes, maar ik voel het oprekken gewoon heel snel van mn banden. dus maak me nu even geen zorgen. ik duim gewoon voor mn echo de 28ste. zou zo blij zijn als ik hoor dat alles goed is...