steekjes in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fempje, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik heb een vraagje hebben jullie ook wel eens last dat je van die gemeene steekjes in je vagina hebt?ik heb er nu een paar daagjes last van weten jullie meschien wat dat kan zijn?

groetjes femke

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Ja die heb ik ook! Ik ga er van uit dat het te maken heeft dat alles een beetje aan het veranderen en aan het groeien is daarbinnen. Tja en die vagina zal ook klaar gemaakt moeten worden, uiteindelijk wat er in gaat moet er ook weer uit.

Misschien is er iemand die het gevraagd heeft aan de VK? maar ik ging er van uit dat het onschuldig is. Liefs

3. Emilie

Emilie Lid

5 jun 2007
    33
    0
    0
    Ik heb het ook!
    Voelt heel gek. Het gaat ook steeds weer weg dus ik denk dat het wel goed is.
    Geen idee wat het verder is..

4. Niet meer actief

ik heb het al 5 dagen en heb de 2e dag de vk gebeld en die zei bandenpijn.....Dus ik dacht oke dan ist niks ergs. Gisteravond opeens bruine afscheiding en vanochtend nog dus Vk gebeld en verteld dat ik nog steeds die steken heb begint bij navel en dan recht naar beneden en dan ik er nu ook bruine afscheiding bij heb. Ik moet dus over uurtje naar Zhuis voor echo om te kijken of alles nog wel goed is....
    Dus als het alleen steken zijn is het ws bandenpijn....

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    heel veel succes en dat alles goed is!

6. Niet meer actief

Kom net terug en alles is goed! Woooooooooooow wat mooi zeg om je kindje te zien! Ging een beetje moeilijk door de tranen heen, maar heb nu 4 mooie foto's om van te genieten haha
    Waarschijnlijk is er een bloedvaatje geknapt want ze kon zowel met een buikecho als vaginale echo niks bijzonders zien. En de pijn is dan ws toch gewoon bandenpijn. Zolang het geen helder bloed is, geen paniek. En bruine afscheiding hebben sommige vrouwen heel vaak tijdens zwangerschap!
    Dus dames jullie buikjes zijn gewoon aan het groeien net als mijne!

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    is heel normaal die steekjes heeft ook te maken met de groei van de baarmoeder het is alleen erg vervelend ik schoot af en toe omhoog van de steken tijdens een gesprek tja ga dan maar uitleggen waarom hahahaahah
    maak je maar niet druk hoor meis ook dit hoort erbij

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha rastagirl, ik zie het al helemaal voor me! :)

Deel Deze Pagina