herkennen jullie dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by elsa, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,hoi,

ik ben nu bijna 16 weken zwanger. de eerste 14 weken voelde ik me hondsberoerd, moe etc. etc.

nu gaat het een stuk beter, gelukkig maar. Ik ben begin langzaam weer een beetje meer energie te krijgen en ben bijna niet meer misselijk.

Maarrrrrr, nu voelt het ook weer zo raar. want ik heb wel een klein buikje,maar verder voel ik helemaal niets! Het lijkt wel alsof er niets aan de hand is. toen ik ze misselijk was had ik in ieder geval wel een zwanger gevoel......

hahahaha, het is ook nooit goed he? volgens mij is dit een soort van tussenperiode totdat mijn buik echt gaat groeien en ik het kindje ga voelen. Baal dat ik dan hier weer onzeker van word, ik vraag me af of jullie dit herkennen :D :D

Groetjes van een onzekere, maar blije, zwangere muts.

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ooh jawel hoor en dat is nog maar het begin!
    Je maakt je al zorgen vanaf het moment dat je positief test, dat heet moederinstinct en dat gaat nooit meer uit.

Meid ben blij dat je je weer ff goed voelt kan je mooi op adem komen, straks voel je je een kamerolifant met dikke enkels en maagzuur.

Het ene kwaaltje ruil je in tegen het volgende, en als je mazzel hebt..... heb je nergens last van.
    Probeer te genieten van het zwanger zijn opzich met alle ongemakken daarbij. Het klinkt eenvoudig en geloof me dat is soms absoluut niet zo!

Knuffel van Mamalies!

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Heel herkenbaar....
    Zit in hetzelfde schuitje. Sinds 2 weken een stuk minder misselijk (als ik op tijd eet eigenlijk helemaal niet meer) en nog geen leven gevoeld.
    Ben ook zo benieuwd of alles goed is, gelukkig nog maar twee weekjes voor ik naar de vk kan.... We moeten er maar op vertrouwen dat het goed zit....

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik reageer net in een topic (weet effe niet meer hoe die heet) en daar zeg ik precies hetzelfde.
    Nou heb ik het geluk dat ik het af en toe wel voel.

Maarrrrrr, vandaag nog niet, en dat maakt me ook onzeker.....

Linda

5. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Gewoon genieten dat je niet meer misselijk bent, vond het zelf ook raar dat ik ineens weer koffie dronk, net of dat niet kan.

Zelf voelde ik de baby heel laat, bij een eerste kan dit ook heel goed pas na de 20e week zijn hoor. Bij mij lag de placenta ook nog eens aan de voorzijde, dus kan heel goed zijn dat ik de kleine daarom nog niet (echt voelde). Vanaf week 22 begon ik hem met enige regelmaat te voelen.

Volgens mij moet je hem vanaf week 27 dagelijks voelen.

Succes met het verdere verloop van je zwangerschap! Ik ga me opmaken voor de eindsprint!

6. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Hoi hoi,

Zeer herkenbaar! Ik vond het een beetje een "saaie" tijd van 15 tot 20 weken. Ik voelde eigenlijk helemaal niet dat ik zwanger was. V.a. 20 weken voel ik de baby goed bewegen, en sindsdien loop ik volgens mij de hele dag te stralen :D . Vanaf toen voel ik echt een band met de kleine.
    Even geduld dus nog...
    Wel lekker dat je niet meer misselijk bent toch?

Groetjes Susanne

7. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Als er niets zou trappelen in mijn buik en ik geen lekkende borsten had zou ik echt niet weten dat ik zwanger was.. Lekker zwanger zonder ECHTE kwaaltjes

(want natuurlijk heb ik last van maagzuur, dikkere benen, moeheid... etc..)

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    ik heb dat nou ook nu 14 weken zwanger en bijna nergens last van.
    volgende week dinsdag naar de vk en hopenlijk het hartje luisteren. dan heb je weer echt een bevestiging zo van...ik ben zwanger...

9. Binky

Binky Lid

Apr 19, 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Ik merk er nu ook minder van dat ik zwanger ben. Ik ben net nog bij de verloskundige geweest en heb het hartje gehoord. Maar soms is het ook zo onwerkelijk. Ik word s'morgens wakker en dan zeg ik vaak tegen mezelf oja ik ben zwanger! Gek he!

Groetjes Binky

10. simpie

simpie Actief lid

Mar 7, 2007
    108
    0
    0
    mama van een zoon van 6 jaar en van o
    enschede
    hoi elsa
    ik voel mij nu ook niet meer misselijk en ook niet meer zo moe
    het leek erop dat ik tijdens de misselijkheid en moeigheid wel wat voelde in mij buik
    maar sinds dat alle kwaaltjes voorbij zijn voel ik niet echt wat in mijn buik ik ben ook best wel bang ik moet de 20-06 naar de gyn weer toe en moet dus afwachten (ben best wel bang hoor pfff)
    en dit is zelfs ook nog mijn tweede zwangerschap en de meesten zoals je wel eens leest voelen de baby al met 16weken als ze zwanger zijn van hun tweede
    pfff ik moet dus nog afwachten bha wat kan wachten dan lang duren hoor :(

groetjes simpie

11. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

vond het in het begin ook een hele happening om de naar de VK te gaan, want daar kreeg ik dan weer de bevestiging dat ik zwanger was, echt geweldig om dat hartje te horen, maar ja zat je daarna weer thuis en merkte je weer helemaal niks!

En nu is het alleen maar maagzuur voor en na! Dus ik zou genieten van elk 'normaal' moment dat je hebt hoor....straks komen de laatste 10 weken weer met de verschillende ongemakjes.

12. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Dankjewel voor alle lieve en leuke reacties! Gelukkig ben ik niet de enige onzekere zwangere muts :) :)

En ik probeer ook in deze weken te genieten, want het is ook altijd wat. Zeker omdat die kwaaltjes in de loop van de tijd ook echt weer erger worden.......hahahahahahaha...........stom dat we dan niet gewoon van deze weken kunnen genieten.

Jullie hebben me wel weer even gerustgesteld en eea gerelativeerd, dus het komt helemaal goed. En ik ben heel erg blij dat ik al niet meer zo misselijk ben, dat scheelt de helft. vanmorgen wel weer eens moeten spugen, m'n tandeborstel is de oorzaak............

Nogmaals dank en jullie ook allemaal succes, zeker de mensen met de laatste loodjes!

Share This Page