Hallo allemaal Ik heb mijn laatste periode op 23 oktober gekregen(eerste dag vanmijn menestruatie) mijn cyclus is altijd 28 dagen nooit problemen mee gkregen af en toe was het maar 1 dag verschil. De 20 november zou ik dan weer ongi moet worden wat ook is gebeurt maar een heel klein beetje na seks gehad te hebben met mij man (dit was s avonds gebeurt) De volgende dag had ik helemaal geen bloed meer. En tot vandaag ben ik nog steeds niet ongi dit heb ik nog nooit meegemaakt Ik heb trouwens een spiraal, neem geen pil. WIe heeft ervaring hiermee of kan mij advies geven heb al voor maandag een afspraak bij de arts
Heb net een topic geopend bij zwanger worden. (Natas weet het al ) Heb nu dus ook zoiets. Net test gedaan was neg. Mijn mannetje kwam net thuis na een week te zijn weggeweest.. Waren erg blij.. dus ff je weet wel wat gedaan. Maar ook hierna gewoon geen boed, bruin , niks , noppes , nada! Ik ga gewoon van mijn weekend genieten, leuke dingen doen en het nemen zoals het komt..!
bij mij was het dus ook het geval mij man kwam maandag savonds van en ik had een paar druppels bloed en toch hadden wij het gedaan omdat ik hem zo heb gemist hij was ook 1 week weg geweest. Na de seks kwam er wel bloed uit , maar de volgende dag niet meer
We zitten een beetje in hetzelfde schuitje... Ik had di of woe mijn nod. Vnadaag dus dat bruine pllakkerige spul. Niet rood ofzo.. Een lichaam is een mooi maar onvoorspelbaar iets Veel succes!
Denk dat niet meer kunnen doen dan advies geven, en als je er een testje tegen aan gooit dan weet je meer. Wens je suc6 gr Ikke
bedankt ikke 1981 toch aardig van je dat je hebt gereageerd Ik heb bijna alle symptomenvan zwanger zijn maagzuur,buikpijn, dikke borste vaak plassen dusik weet het echt niet. Maar dan wacht ik tot maandag dan ga ik naar mijn arts. Maar ben gewoon te nieuwsgierig ik voel me echt helemaal niet zo goed. WIl graag weten of mensen dit ook meegemaakt hebben.
Sorry 2lingmama, Ook ik kan je geen ander advies geven dan te testen! Misschien wel een geruststelling dat alle dames hier "last" hebben van zwangerschapsverschijnselen en dan helaas toch niet zwanger zijn! Als je gaat denken dat je zwanger bent, dan voel je ook gelijk alles! Kijk maar eens bij de NOD-topics Gewoon lekker gaan slapen hoor......!
maakt niet uit lieverd, ik ga dan maar proberen te slapen al denk ik dat het niet echt gaat lukken maar toch bedannkt bloemie
Testen! Tweelingmoeder! Lijkt me het verstandigste en handigste vooral omdat je voor maandag afspr met dokter hebt staan. Ben erg benieuwd of je vandaag positief gaat testen Mirre
hallo mirre ik hem mijn man gevraagt om een test te kopen maar hij zei wacht maar tot maandag die paar dagen kun je ook wel wachten. Maar ik kben te nieuwsgierig wil het nu weten misschien dat ik nog dadelijk snel eentje ga kopen.
nou heb toch maar een test gekocht en toen ik thuis kwam ging in naar de wc om te kijken, was kei zenuwachtig. Bleek dat ik ongi was dat was vandaag dus 5 dagen overtijd. DIt heb ik no gnooit meegemaakt vind het maar raar maandag ongesteld 4,5 dag niets en dan weer ongesteld. Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn? of stel ik me nu aan.
hallo jessy denk je echt dat iknog moet testen Ik ben nu ongi, dan kan je toch niet testen of kan het wel Of heb ik weer een domme vraag gesteld