Dames, ik vraag me af wie van jullie allemaal blijft liggen na het klussen. En deden de zwangeren onder ons dit ook? Ik vind het maar niks om na de tijd nog 20 minuten te blijven liggen. Kan aan mij liggen, maar heb er het geduld niet voor
Ik blijf liggen, en wel een paar uur lang ook maar dat heeft bij mij ook alleen 'nut' 1 dag voor mijn eisprong, dan zwemmen alle zaadjes braaf naar binnen en verlies ik ook werkelijk helemaal niets.
ben deze ronde dus wel blijven liggen. geen 20 minuten hoor maar een minuut of 5/10.. Weet niet of dat de reden was maar zie mijn banner
Ik blijf wel altijd liggen en zet dan gewoon de tv aan. Gisteren ben ik bijna niks 'verloren' ik weet nie of het komt doordat ik ben blijven liggen of omdat er gewoon niet zoveel uitkwam (normaal wel). Vandaag is mn meest vruchtbare dag volgens mn banner dus dan blijf ik weer lekker liggen. bMisschien kan je het geduld er wel voor opbrengen als je gewoon knuffelt of tv kijkt?
Ik blijf altijd even liggen. Vind het altijd jammer om gelijk op te staan en ik doe dat altijd en ben echt niet al 20 keer zwanger geweest . Volgens mij zijn dat allemaal bakerpraatjes .
Ben nooit blijven liggen, altijd even plassen en wassen aan de buitenkant. Anders krijg ik een beetje een vies gevoel hoor! Was na 3 rondes zwanger overigens.
Hi, Ik blijf ook altijd even liggen en doe daarna de handstand . Nee grapje... Ligt er een beetje aan. De ene keer blijf ik lekker liggen omdat ik echt moe ben ('s avonds) en de andere keer spring ik onder de douche omdat ik moet werken 's ochtends).
Haha, ik had het laatst weer eens geprobeerd. Viel tegen, zeg. Was niet na het klussen, hoor . Ik houd het wel bij gewoon blijven liggen .
Handstand heb ik ook nooit geprobeerd, ben bang dat we daan naar het ziekenhuis moeten in plaats van kunnen klussen hahahaha.
ik ga ook slapen....en de volgende ochtend plassen...maar ze zeggen dat je eigenlijk na het klussen moet plassen voor blassontsteking te voor komen!
nou ik blijf ff 10 min leggen! en dan plassen! ik ga echt niet slapen zonder te plassen en te douchen/wassen!