al 2x buikgriep gehad en overdreven missenlijk 24/7

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamavan2schatte, Jan 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames.

Mijn zwangerschap was vanaf het beging al niet fijn omdat ik al een klein wondertje kwijt ben en al veel bloed heb verloren(wat waarschijnlijk al wel weer is aangemaakt) maar de zwakte is er nog.
    Ik week 3a4 van de zwangerschap verschrikkenlijk buikgriep gehad.
    Alleen maar kotsen kotsen en kreeg niks meer binnen waarbij ik ook mijn foliumzuur niet elkedag innam.dus de vitamines kreeg ik ook niet.
    daarna ben ik als maar missenlijk geweest en heel erg moe.
    Nu paar weken verder aan het tobben geweest heb ik weer deze week de buikgriep gekregen en deze 3 dagen waren weer verschrikkenlijk ,.kotsen kotsen.
    Ook dit x weer paar dagen geen foliumzuur geslikt.
    Het enigste wat ik binnen hou nu is thee en een kakie.
    Ik ben van 24/7 missenlijk dag in dag uit.
    Ook heb ik 2 kleintjes lopen die zich af vragen waarom mama toch op de bank ligt.en als de jongste naar bed gaat zegt de oudste al,.mama jij ook even slapen.
    Ben ook echt doodmoe ,.als ik uit bed komt wil ik er het liefst 3 uur later weer in.

Ik denk echt dat ik deze weken ons kleintje te kort heb gedaan.
    Nu weet ik wel dat je kleintje je helemaal leeg zuig ook al heb je de buikgriep en niet zomaar te kort komt.maar na een tijd is het bij mij ook op.

Ik weet wel dat als je B12 te kort komt dat het ter nadelen van het kleintje is.
    En B12 tekort,. en je gaat foliumzuut slikken is een slechte combi.

Iemand ervaring of nog extra tips? al krijg ik niks door mijn keel!

2. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet naar de HA voor emesafene? kun je ook via zetpil krijgen, dan hou je het iig. binnen. Ik zou echt wel naar de HA gaan, want ook al krijgt je baby alles wel (gemeen om te zeggen, maar een foetus is een 'parasiet' die wel zorgt dat 'ie genoeg binnen krijgt) maar voor jou kan het zo niet doorgaan. Ik zou echt contact opnemen met je huisarts. Sterkte meid!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

even naar de huisarts, als je B12 tekort hebt moet dat even bekeken worden dmv bloedprikken.

verder misschien iets tegen de misselijkheid vragen bij de huisarts.

verloskundige op de hoogte brengen lijkt me ook niet gek. niet zelf zo lang blijven aanmodderen hoor, daar wordt je alleen maar zwakker van lichamelijk.

beterschap ;)

Share This Page