Hallo, ik heb een vraag, mijn vriendin is nu 1,5e week overtijd. Ze heeft normaal gesproken een regelmatige cyclus van 28 dagen. Hiervoor heeft zij een miskraam gehad, waarna ze 1 keer weer gemenstrueerd heeft. Ze heeft alle verschijnselen, moe, misselijk, overgeven, duidelijk gevoel dat ze zwanger is.(ze heeft ook een kleine, dus kan het weten.) maar heeft nu 2 negatieve testen gehad. kan het schijnzwanger zijn/ of zou het toch evengoed nog raak kunnen zijn? Enig idee? Ik leef erg met haar mee, en maak me toch stiekem een beetje zorgen om haar. Klinkt stom, maarzo voel ikhet. Alvast bedankt!
Hoi Danili en je vriendin, Als de testen nog negatief zijn, dan is je vriendin nog niet zwanger. Het kan zo zijn dat het wat langer duurt, voor de innesteling en dat het hormoon HcG in de urine is. Zeker net na een miskraam, dus wacht nog eventje een weekje met testen. Test dan opnieuw, mits ze natuurlijk niet ongesteld is geworden. Mocht de test wederom negatief zijn en nog niet ongesteld, dan zou ik je vriendin adviseren om even langs de huisarts te gaan. Hopelijk is de natuur wat trager dan anders en kloppen haar klachten, dat je vriendin dus zwanger is. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat haar wens gauw in vervulling gaat. groetjes, Japke