Hallo dames, Ik heb gezocht naar dit onderwerp, maar kon alleen oude vinden die gesloten waren. Wij zijn vanaf begin dit jaar bezig om zwanger te worden, sindsdien heb ik elke maand na me eisprong zere borsten. Vooral als ik me bh s'avonds uit doe, doet het "vreselijk zeer"! En ik weet dat ik niet de enige ben....?, vroeg me ook af of er dames zijn die er iets aan doen zodat het iets minder wordt? Ben erg benieuwd.....?
Heel herkenbaar... Ik heb het ook sinds ik gestopt ben met de pil. Het vreemde is dat ik dit vroeger nooit had voordat ik met de pil begon... Ik doe er weinig aan, in die periode niet op mijn buik slapen en verder af en toe lekker klagen tegen mijn man haha.... Vorige maand had ik het trouwens pas later in mijn cyclus maar dit kan ook vertekend beeld zijn omdat ik langere cyclus had. Stiekem heb ik hoop dat het misschien steeds korter wordt, maar als ik erover nadenk dan heb ik het vorige maand ook ongeveer anderhalve week gehad... :x
@Liesje1 bedankt voor je reactie! Ja klopt ik heb het ook anderhalve week voor me ong. Nu op het moment ook, ik voel gewoon duidelijk opgezetten melkklieren. En ik heb dit nog nooit zo gehad, ik heb al een kindje maar toen ook niet zo gehad heel apart....
Nou dames normaal gesproken wel 10 dagen last van me borsten. Nu maar 3 dagen echt zeer nu lichtelijk. Hopelijk is dat positief me buikpijn zakt maar niet. Dus had voor de gein test gedaan, hij is wel wazig komt door mob.
Hier ook! Sinds ik gestopt ben met de Nuvaring heb ik pijnlijke borsten net voor en na mijn ovulatie. Gek genoeg ging het deze maand na 1 week weg en heb ik het nu weer..
Ik heb ze ook! De pijnlijke boobs. Ze lijken ook iets opgezet inderdaad. Ik hoop iedere keer dat het Een Teken is, maar het heeft waarschijnlijk meer te maken met m´n ei dan met iets anders... voorlopig dan.
Hier ook hetzelfde probleem :x. TIP ban mijn zusje (had ze ergens gelezen): Die periode minder koffie drinken. Dat schijnt te helpen. Ik moet zeggen dat ik nu behoorlijk minder koffie drink (kan niet zonder mijn opstartertje 's ochtends) en ook minder last heb. Dus ik denk dat het werkt! Schijnt met vocht vasthouden te maken te hebben.
Heb ik ook sinds ik gestopt ben met de Nuvaring. Vanaf mijn ei tot 1 of 2 dagen voor NOD echt pijnlijke borsten. Heel vervelend!
Hey meiden bedankt voor jullie reactie. Leuk ook de tip minder koffie ik zal het eens proberen volgende maand. Ik heb deze maand ook maar 3 dagen last gehad ook wel eens lekker!
Ik heb dat ook! Bij mij zijn dat vooral zere tepels vanaf een week voordat ik ongi word. Het is een pms symptoom dat wordt veroorzaakt door progestosteron wat vrij komt als je eitje niet bevrucht is. Ik heb een periode teunisbloesemolie geslikt en toen had ik er géén last van! Op zich heerlijk, maar heel verwarrend ook, want ik dacht meteen dat ik zwanger was, omdat m'n lichaam anders aanvoelde dan normaal. Dus ik ben er weer mee gestopt. Maar teunisbloesemolie helpt dus! Gewoon te koop bij het kruidvat in capsules.
Ik heb ook hele zere tepels, maar bij mij is het een teken dat mn eisprong eraan zit te komen. Op het moment dat het op zn ergst is heb ik altijd een positieve ovulatietest. Na de eisprong houdt het nog een aantal dagen aan en verdwijnt het weer langzaam. Ik vind het wel handig, kan precies voelen wanneer mn vruchtbare dagen eraan komen!
Ik heb dit deze maand ook gehad, 5 dagen lang en toen werd ik ongesteld. Het was mijn eerste ronde met Clomid. Kon niet slapen van de pijn en als ik alleen maar liep dan was het al 'au au au'. Ben benieuwd of ik dit nu voortaan altijd krijg...eerder had ik dit niet.
@Danitcha, bedankt voor de tip van die olie . @skaya, ja dat is wel handig ja dat je weet dat je vruchtbare dagen eraan komen. Maar onwijs pijn in je borsten is ook niet een pretje pfff elke maand weer! @Gerbera, ja dat snap ik hopelijk krijg jij het niet elke maand maar het kan dus best. Hopelijk valt het mee voor je volgende maand. Bij mij zakt het nu langzaam dus zal wel weer ongesteld worden jammer genoeg . Ik heb wel van dames gehoord die dus normaal ook altijd zere borsten hadden. Maar ook gewoon dat ze zwanger waren dus ja het is een raar iets?
ik heb het sinds Anna ook elke maand... na/tijdens ovulatie tot aan menstruatie.. heel vervelend.. ben zelfs weer 3 maanden aan de pil geweest om te kijken of de pms klachten zouden verdwijnen, maar dat deden ze maar een beetje.. dan maar weer zonder pil.. die heb ik verder toch niet meer nodig..whaha..kan dus heel goed..