Hoi, Even een vraagje. Heeft een kruidvat zwangerschapstest... die van 2 voor 5 euro... een indroogstreepje? Ik heb namelijk een test gedaan die pas later positief testte. Ik weet dat je niet meer mag kijken na 5 min. maar ik heb eerder deze testen gebruikt en was er echt niks te zien. Ook dagen later niet. Dit zijn de testen die ik heb gedaan. Zwangerschapspagina Je kan ook even in mijn andere topic van gisteren kijken...
Had toevallig je topic gisteren ook al gelezen. Bij de KV voor 5 euro heb ik ook zo'n streepje! Weet niet of het een indrooglijntje is, maar heb hetzelfde als jou. Nog nooit last gehad van een streepje en nu dit.. Heb je vandaag al een test gedaan? Ik had mijn dokter gebeld en zij zei dat het hcg hormoon soms in het begin erg kan schommelen.. Ik zou gewoon vandaag weer testen als ik jou was!
Had jij het ook deze ronde?? Ik ga morgen testen met ochtendurine. Dit was urine van 7 uur 's avonds. Ik vind het zo apart, want ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad bij deze testen. Dus ik wil heel graag weten of anderen dit wel eens hebben gehad met deze testen! Wanneer kan jij weer testen?
naar mijn menig hebben deze geen indroogstreepje, het lijkt ook echt op en streepje dat je krijgt als je zwanger bent hoor!!! Ik had ook zo`n streepje bij mijn dochter!!
Ik hoop het zoooo!!! Ik twijfel gewoon zo omdat ik weet dat ik pas te laat heb gekeken. En omdat ik weet dat bij mij deze nooit een indroogstreepje had...
Ik heb dit nu dus ook gehad Vrijdag rond 16.30 ongi geworden incl buikpijn, rugpijn, stolsels, bruinbloed en heeeeeeel weinig rood... Gisteren heel de dag tampons gebruikt (normaal gebruik ik inlegkruisjes) En sinds gisteren avond tot nu toe helemaal niets meer(inlegkruisjes)!!! Enkel doorzichtig wit verlies... Dus alles bij elkaar tot zover maar 1 dag ongi geweest... snap er niets meer van.... ....... wordt vervolgd!.........
Cyntje...irritant he die onzekerheid... Dan ga je echt denken; is dit innestelingsbloed ipv menstruatie... Sterkte met afwachten...
hey ik had dit vorige maand ook,, en heb een dag later nog een testje gedaan en toen bleek wel na 5 minuten toch een streepje.. ik heb ook bij andere testen bekennen waarvan ik wist dat ik niet zwanger was en na 30 minuten bekeken en die hadden geen indroog streepje. ( ik ben trouwens niet zwanger is vorige maand mis gegaan maar van dat indroog streepje weet ik dus wel zeker dat het eigenlijk niet of vrijwel niet voorkomt
@Bolly. Wat vervelend is je kindje ook gestopt met leven?? Sterkte met het verwerken. Ik heb ook nooit eerder een indroogstreepje gehad. Maar nu lees ik op meerdere sites dat dit toch kan voorkomen.
Ik heb helaas wel 2x een indroogstreepje gehad met de kv 2 voor 5 testen. Helaas niet zwanger.....de laatste tijd lees je trouwens wel meer verhalen van meiden die een indroogstreepje hebben op hun kv test. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor!
hey dank je ja helaas wou mijn sweetje niet verder groeien of had zich niet goed ingenesteld ik heb er voor de rest echt nooit van gehoord van die indroog streepjes, ga ook even google af voor meer info,, vind alles nu zo'n beetje interessant om te weten . xxx
Sorry meiden, net wakker en net een test gedaan. Ik zie een heeeeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje.... maar hij lijkt iets lichter dan de vorige van afgelopen zaterdag... maar ja die zag ik eerst ook niet... Ik ga zo even de vk bellen, want ik wordt er gek van. Nou ja woensdag heb ik waarschijnlijk zekerheid want dan krijg ik een inwendige echo om te kijken of alles schoon is....
Nou mijn ongi is sinds eind gisteren middag weer op gang gekomen. Wat het streepje is geweest weet ik niet. Ik weet wel dat ik die dingen na 15 minuten voortaan de prullenbak in gooi. Tensij ik weer eens een keer echt posi test.
LIedjepiedje: SPANNEND!!! Fijn dat je snel zekerheid hebt. Al vraag ik me af of ze al zo snel iets kunnen zien? Nog geen hartje in ieder geval dacht ik? Nou goed.. nog even zenuwen uitzitten en hopen op geen ongi!
Hey, Het hartje kunnen ze inderdaad niet zien denk ik. Ook weten ze niet hoelang ik zwanger ben omdat ik niet meer ongesteld ben geweest na mn curretage. Ik was ook heel bang dat de gyn straks denkt dat ik nog niet schoon ben maar dat ik dan gewoon zwanger ben... Dus ik neem woensdag gewoon mn testen mee en leg het eerst heel goed uit. Ik moet namelijk voor nacontrole naar de gyn woensdag.
kan het niet zijn van je vorige zwangerschap dat je nog hcg in je lijf hebt...vooral omdat het streepje ook lichter wordt..
reken maar van yes dat je zwanger bent..paar dagen later zal die duidelijker worden. Ik heb precies hetzelfde gehad..3 dagen later was hij heel duidelijk..