Ik heb een vraagje. Sinds gister voelde ik af en toe een steekje opkomen rechts in mijn buik. Op de hoogte van heupgewricht zeg maar en dan 2 cm naar het midden en dan echt binnenin. Voel het dus alleen met bewegingen zoals opstaan, omdraaien enz. Het straalt dan uit richting schaambeen maar ook richting rug en been. Het is net of iemand steeds met een naald daar zit te prikken. Is dit normaal dat ik dit maar aan 1 kant voel? Af en toe denk ik dat het links ook opkomt maar toch voel ik dat niet zo als rechts. Iemand dit ook weleens gevoeld. Vind zo moeilijk of ik gewoon moet afwachten of toch morgen maar moet bellen. Ben dan weer zo bang dat er iets niet goed zit....
Hoi hoi, Aller eerst erg vervelend al die onzekerheid. Ik heb die steekjes ook wel eens. Mag ik 1 vraag stellen, ben je toevallig ook aan de clomid? Want ik had die steekjes heel erg toen ik niet zwanger was, en nu ik wel zwanger ben ook maar in iets mindere maten. Mijn gyn zei steeds dat het kwam omdat mijn rechter eierstok ( bij mij is het ook alleen rechts ) over actief is. Helemaal goed begrepen heb ik het nog steeds niet... Maar ze zeggen dat het geen kwaad kan. Bij mijn eerste kindje had ik dit niet, maar daar was ook geen clomid gebruikt. Maar overigens geld voor mij altijd de stelregel ( zeker als je in de medische ''malle molen'' zit ) dat indien je je zorgen maakt, je eigen beter gerust kan stellen en misschien toch even bellen. Of gewoon even afwachten... Maar ik weet het, dit lijkt een onmogelijke opgave!!! Veel liefs!!
Hey, Ik gebruik geen clomid. Het is nu weer iets minder dan gister dus ga het even aankijken. Als het morgen weer meer aanwezig is dan ga ik misschien toch maar even bellen. Beter dan maar even navragen. Dank voor je reactie.