Weet iemand wat dat kan inhouden? Ik lag vanacht in bed en opeens kreeg ik kleine steekjes aan de rechter kant van mijn buik (ben 4 wkn en 2 dgn zwanger) T was net op het scherpje mes steekjes waren Zou dat van een innesteling kunnen komen? Gr Angelique
Ik ben ongeveer net zo ver als jij en ik heb dat nu inmiddels een week. echt van die scherpe steken. ik d8 steeds dat de ong op gang zou komen .. gister kwam ik er8er dat dat dus niet gaat gebeuren Ik las dat et kan komen door et rekken van de baarmoeder Ik zelf heb et trouwens een beide kanten
dat is je baarmoeder die zijn weg aan het zoeken is om uit te zetten.... heb het ook, en nu wordt het iets meer.....
Dit is me eerste zwangerschap dus zou niet weten hoe et voelt.. ben ook wel erg bang dat er iets mis gaat... vooral omdat ik niet echt veel klachten heb.... maar misschien moet ik daar nu gewoon blij mee zijn..
Ik heb sinds zondag ook last van steken, aan de linkerkant. Niet in mn lies. Iets meer naar het midden toe. Heb het nu nog steeds regelmatig. Ik had zondag 11 april wat rekbaar slijm. (denk ik) Heb toen ook bedacht om te gaan tempen, dus heb het nog geen hele cyclus gedaan. Toen ik afgelopen zondag (18 mei) wakker werd met die steken dacht ik toen misschien mn eisprong te hebben, maar mijn temp ging toen niet omhoog. Nu heb ik nog steeds dat zeurende, stekende gevoel. Iemand idee wat dit is? Ik ben nog niet zwanger, voor zover ik weet dan...
dames, ik heb dat ook! niet alleen 's nachts, maar ook wel eens overdag.. overheersend aan de linkerkant, maar straalt wel eens uit naar het midden en naar rechts.. eng he al die dingen die je voelt ineens, ik word daar ook heel onzeker van. Iedere ochtend als ik wakker word, krijg ik buikpijn van de zenuwen: bang dat ik bloed heb verloren of ga verliezen die dag. Hoe komen we in hemelsnaam van die angsten af?
ik heb het ook al! loop al een 2 dagen met regelmatig steekjes in beide kanten van mn zij. maakte me er ook erg druk om maar je leest overal dat het je baarmoeder is die oprekt dus ik hoop maar dat het goed zit van het weekend mijn nod pas dus toch nog wel even spannend!
hallo meiden, Ook ik heb er last van. Soms links soms rechts, soms een opgeblazen zeurig gevoel . Nu heb ik steekjes rondom mijn navel Ik weet het ook niet en maakt mij ook hardstikke onzeker. We kunnen jammer genoeg weinig aan doen, dus laat het gewoon allemaal op me afkomen.
heb ook een mk gehad. Toen had ik overigens ook die steekjes en werd er helemaal bang van. Nu stijgen de zenuwen nog meer. Als het de vorige keer goed was afgelopen dan was ik nu meer gerustgesteld. Ergens blijft het in je achterhoofd zitten he?
Hoi dames ik heb er verder weinig verstand van.. Mijn nod is 29 april... Afgelopen maandag en dinsdag (cd 20+21) erg misselijk en een weeig gevoel in mijn buik. Woensdag nacht werd ik wakker van ontzettende buikpijn, terwijl ik echt geen pieperd ben... nu is de buikpijn goed te houden, maar toch constant aanwezig...met lopen iets erger, maar verders niet... Wat kan dit zijn? alvast dank voor reacties
ilse het kan betekene dat je zwanger bent en je bm aan het oprekken is, de misselijkheid kan door HCG komen hoop voor je meid dat het raak is!!!!!! je hebt de zelfde klachten als die ik had afgelopen week en zie mijn banner
Gefeliciteerd! Ik heb daar ook een kleine hoop in, (maar mag vanmezelf niet te veel hopen) Kan alleen niet veel op, eten smaakt me niet..paar happen en ik zit vol...
heeel herkenbaar! ik heb 3 dagen voor mn nod getest. had een test gekocht die je 10 dagen na je ei kan gebruiken dus echt al heel vroeg. deze was heel erg duidelijk nee hopen deed ik ook niet echt, bang voor teleurstelling. nu heb ik het nog omdat van het weekend mn nod is ben ik bang als nog ongi te worden hihi kan het niet begrijpen
Is dat die test van de etos...? Ik hoop voor je dat de kleine blijft plakken! Heb vertrouwen! Ben nu weer zo weeig in me buik,bah!
ja hij kwam van de etos ja testpoint ofzo?? een roze verpakking hij is 10,- na de 10 min. even het plastic eraf slopen dan kun je het beter zien vond dat erg onhandig haha. ja vertrouwen probeer ik te krijgen zal na het weekend makkelijker zijn hihi.
Kan me voorstellen! Dan weet ik welke je bedoeld Heel misschien ga ik maandag een test dan halen, zodat ik dinsdag met ochtendurine kan testen... Manlief is zaterdag heel de dag weg en zondag feest want me oma is dan 80jaar!!! Wil dan niet's morgens testen, want als die nega is ben ik heel de dag sjaggie! groetjes www.brusjewilbrink.babysite.nl