Hallo meiden, Ik ben ook eindelijk zwanger en ben zo gelukkig. Ik heb ook elke dag last van steken aan beide zijden van buik. Ik werd er eerst onzeker van maar mijn moeder zei dat dat normaal was dus ja dan zal het wel. Ik heb ook als ik ga slapen vaak last op een plek waar mijn eierstok zou kunnen zitten. De pijn blijft daar maar hangen. Het is meestal als ik gewerkt heb en ik denk dus dat ik dan iets te veel gedaan heb die dag. Ook heb ik last van lage rugpijn net als of je ongesteld bent. Nou meiden jullie in ieder geval allemaal hartstikke gefeliciteerd geniet ervan!!!! Groetjes Sanne
Ik heb ook last op de plek waar mijn eierstok zou kunnen zitten. (links) Het trekt ook een soort door naar mn vagaina/schaamlippen. Heb tot nu toe een onregelmatige cyclus gehad dus weet niet echt wanneer ik kan testen... Ben wel halverwege mn cyclus begonnen met tempem omdat ik dacht rekbaar slijm te hebben. Alleen hier kan ik ook weinig wijs uit en brengt me nog meer in onzekerheid!
Ook ik heb midden/rechts in mijn onderbuik steeds steekjes. 5 mei is mijn nod. Hopen dat het een positief teken is.
Die steekjes herken ik wel. Ik ben vandaag 7 weken zwanger en alles ziet erg goed uit. Vandaag echo gehad en het blijken er zelfs twee te zijn. Ik zou me niet te druk maken....makkelijk gezegd, want ik was ook heel bang voor een miskraam, maar ik denk dat het erbij hoort. Er gebeurt nu heel veel in je lichaam. Succes!
Hallo meiden, Die steken heb ik ook En soms lijkt het net of ik ongesteld wordt zo'n erge krampen heb ik dan en vervolgens trekt het weer weg. Ik heb geen idee wanneer ik kan testen. Vorige week had ik twee positieve zwangerschapstesten in handen en een dag later bij de huisarts was het negatief en de bloeduitslag ook. ik weet niet wat ik ervan denken moet. Ik zit inmiddels weer op dag 33. Mijn cyclus is volgens mij helemaal in de war. Ik ga er maar vanuit dat ik een deze dagen ongesteld moet worden Maar blijf het toch raar vinden. CB-digitaal test normaal niet vals positief.Predictor gaf ook positief aan. Maar bij predictor kan ik me nog enigszins voorstellen dat die vals positief test. Grrrrrr begrijp helemaal niets meer van mijn eigen lichaamEn dan die onzekerheid............... Suces allemaal. Dikke kus
twee?!?!?! wat leuk, gefeliciteerd met je mooie echo. Je hebt gelijk, het blijft spannend totdat je de bevestiging krijg dat alles ok is. overigens steekjes hier en daar heb ik ook. Laatste dagen minder maar dan ga ik me afvragen waarom is het over? is er iets mis? hahah dus we maken ons zelf gewoon gek.
Ik heb trouwens die steekjes maar 1 keer gehad, het duurde ook maar iets van 5 minuutjes....! Spannend vlinder 2!!!! Heb je nog meer kindereren? Twyty dat is idd raar!, heeft je HA een idee hoe dat kon? Gr Angelique
@Twyty...Hoe is het met je? Heb je al iets mee duidelijkheid?? @Snelmama...Dit worden de eerste twee. Voor de mensen die met een ongi gevoel rondlopen..dat kan er ook bij horen! Ik heb het nog even nagevraagd. De baarmoeder rekt op, waardoor je een wat zeurderig ongi gevoel kunt hebben. dit ff ter info.
Pfffffffffff....hahaha de onzekerheid valt van mijn schouders...ik ben ook een beetje bang dat het mis gaat omdat ik al 4 dagen voor NOD positief getest heb. Ik zie dat ik niet de enige ben met deze onzekerheden, dit is de eerste x dat ik zwanger ben en vind het allemaal erg spannend en eng tegelijk. Wat ik van jullie begrijp is dat dit gevoel nog wel een paar weken doorgaat
Ik sluit me helemaal aan bij wat chupa schrijft. Ook in verwachting van de eerste en enorm onzeker. Ook vanwege heel klein beetje licht bloedverlies, maar was vrij snel weer over.