Hahahaha, samen met de kat zwanger! Heeft de kat ook al een zwangerschaptest gedaan? Succes met testen!
spannend micchie hier ook krampjes en steekjes in de onderbuik maar kan ook van aankomende ongesteldheid zijn natuurlijk ben zoooooooo benieuwd heb hier testjes in huis maar ben er tot hiertoe nog braafjes afgebleven , al roepen ze erg hard naar me hihi ! gaan we samen testen ?
Ja meis is niet anders. kan bij de pakken gaan neer zitten maar daar heeft niemand wat aan toch. We gaan weer vol voor de volgende ronde. Ik ga voor jullie duimen dat het raak is hoor!!
haha oeeeeeeps ik heb net eens een testje gewaagd stom van me maar kon me niet bedwingen ik leek precies iets te zien maar kan bedrog zijn ook hoor is natuurlijk nog veeeeeeeeeeel te vroeg dus haha. testen we volgende keer samen? zeg jij maar wanneer je wil ? hihi
hier de test ... ken ook de testen niet goed eerste keer dat ik ze gebruik zijn deze betrouwbaar? zijn van sensitest Bekijk bijlage 373093 Bekijk bijlage 373096
me too maar zal ook niet te fel teleurgesteld zijn moest het niet zo zijn , is tenslotte ook nog maar de eerste ronde dus we zien het wel . maar dat sluit niet uit dat ik wel gewoon super super benieuwd ben
en dames???? Hoe gaat het bij jullie nog steeds niet aan een testje gewaagd?? Ben wel benieuwd hoor .