Spanning en sensatie

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ponnetje, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn met de tweede ronde bezig om zwanger te worden. Morgen is mijn NOD dag, maar heb nog geen symptomen die ik normaal heb ik als ik ongesteld moet worden. Wel last van misselijk, borrelende buik (voelt heel anders dan normaal) en is iets dikker geworden want krijg een pas gekocht jasje niet meer dicht en ook anders van vorm, extreem moe, hoofdpijn en droge ogen. Wordt bijna elke nacht wakker (afgelopen 2 weken 2 nachten echt doorgeslapen) omdat ik moet plassen, of omdat ik supermisselijk ben of door helemaal niks :(

Heb gisteren stiekem al getest, maar ja dat was natuurlijk veel te vroeg. Het is ook gewoon zo spannend. Zijn hier nog meer meiden die in spanning zitten en wat denken en voelen jullie?

Misschien kunnen we de spanning verdelen :)

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Ponnetje,...

ik zit niet in spanning, maar ik kan je wel zeggen dat ik dat ook had toen ik zwanger was,...ook ineens snachts wakker omdat ik moest plassen (had ik anders echt nooit!) en ook misselijk en gewoon slecht slapen en super vroeg wakker zijn (en ik ben echt GEEN ochtendmens!)
    spannend meis,....ben erg benieuwd,..laat je het even weten van de week??
    Ik duim voor je!! en wil best een beetje van je spanning wegnemen hoor;)

3. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    hier net hetzelfde...
    weliswaar ook te vroeg getest en een heel vaag positieve test gehad vandaag maar twijfel eraan of hij positief is.
    toch ook vage klachten zoals steekjes in mijn onderbuik (herken ik van de vorige zwangerschap), idd vroeg wakker en ben ook geen ochtendmens, wakker liggen snachts (gebeurd wel vaker maar dan heeft het een reden), ontzettend moe, veel dorst....

wanneer ga je opnieuw testen?

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Ja, hier hetzelfde. Vrijdag mijn NOD, gisteren stiekem wel getest maar negatief. Heb wel het gevoel dat ik zwanger ben (ruik opeens alles, menstruatieachtige pijn, al vanaf mn eisprong). Twee maanden geleden teste ik 4 dagen voor mn NOD al positief (helaas miskraam geworden) dus kreeg het gisteren meteen benauwd. Maar goed, elke zwangerschap is anders, dus ik wacht nu netjes tot vrijdag.
    Spannend he...

5. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,010
    0
    0
    utrecht
    ponnetje. Spannend. Ik sliep ook heel slecht. Niet door het plassen maar was heel onrustig in me slaap.
    Houd je ons op de hoogte. duimen dat je straks een mooie test in handen hebt.
    Welke testen gebruik je?

Share This Page