Zeven tot tien dagen na je eisprong is je innesteling (mits er bevruchting plaatsgevonden heeft, natuurlijk)
ja sommige sites zeggen 4 dagen, soms best verwarrend, de ene site zegt dit, de andere weer dat. Maar meeste zeggen gemiddeld 6-10 dagen na je bevruchting.
Ik lees daar idd ook hel veel verschillende dingen over.. En na 10 dagen pas? Ik ken meiden met een luteale fase van maar 9 dagen dan zouden die nooit zwanger kunnen raken (terwijl er al zwanger zijn). Is dat ook niet per persoon verschillend. Op de site van predictor staat het volgende:
Hey iedereen, Hoe voelt een innesteling eigenlijk aan? Is het een korte maar krachtige pijn? Of is het een zeurende pijn? Althans als je die al voelt hé, want heb begrepen dat niet iedereen hem voelt...
Racegirl Het klopt inderdaad dat als je een luteale fase van minder dan 10 dagen hebt, dat het dan moeilijker kan zijn om zwanger te worden. Je lichaam breekt je baarmoederslijmvlies te snel af en op die manier krijgt een bevruchte eicel niet voldoende tijd om in te nestelen.
Ik heb vorige week mijn eisprong gevoeld en vandaag had ik steken van schaambeen richting navel. Zou dit dan de innesteling kunnen zijn?