Helloooow Ik ben recent 20 kilo afgevallen. Zijn nu aan het nadenken over een derde kindje. Kan het zijn dat mn lichaam anders op een (prille) zwangerschap gaat reageren dan toen ook nog 20 kilo zwaarder was? Dat ik niet dingen ga denken mochten we ervoor gaan.... Iemand ervaring?
Ja dat kan zeker! Overgewicht heeft namelijk invloed op bepaalde hormonen in je lichaam. Sommige vrouwen met flink over gewicht hebben moeite met zwanger worden. En soms worden ze ineens makkelijk zwanger als ze veel zijn afgevallen. Juist omdat de hormonen dan ook veranderen.
Ok nja eerste x was in 3 maanden (ma geworden), 2e x was 8 maanden na ma weer zwanger en 3e x in 3 maanden.... Nu volgende maand wrs starten maar nu in twijfel maar zit een week voor mn gemiddelde cyclus....denk met mm stomme kop morgen ff testen want dit trek ik niet zonder reden.... As we speak trekken mn (.)(.) En ben ik misselijk als ik aan eten denk....
Hallo! Wat goed zeg 20 kilo? Mag ik vragen wat je precies gedaan hebt en hoeveel kilo in hoeveel tijd je kwijt was? Ik heb net toevallig een topic hierover geopend!
Hee multimama Vanaf 7 november ben ik gestart met powerslim. Een koolhydraat arm en eiwit rijk dieet.... Google maar eens! Voor mij werkt het perfect! Al is het nu ff bikkelen de laatste paar kilo.... Wat doe jij?
Ik wil graag zwanger worden. Ik doe nu niets. Maar ik zoek iets wat niet schadelijk is voor een zwangerschap snap je? Dat ik t gewoon netjes hou.
Thnx! Nja ik moet er wel mee stoppen als ik zwanger ben. Maar ben al op 90% van mn doel. En kan het onder begeleiding blijven doen als ik zou willen... Mja mn lichaam is momenteel beetje raar bezig met zn symptomen.... Tis de afwachten... Test was vanochtend uiteraard negatief.. Nog 9 dagen wachten tot mn langste cyclus en nog 7 dagen wachten tot mn kortste cyclus... Btj overmoedig vanochtend he
Oh wat goed je bent er al bijna! Mag dat ook gevolgd woorden tijdens zwangerschap onder begeleiding? Dat zou dan wel interessant Zijn! Ik hoop voor je dat je gauw een positieve test hebt!
Tis meer dat ik dan consult doe zonder de producten. Dus meer coaching om mn gezonde leefstijl te behouden zeg maar. Jaa Ik zit nu op -20.8 en wilde totaal -23.1 Dankjewel! Ben benieuwd hoelang het gaat duren.... waren jullie al begonnen?