Hallo meiden, Morgen ben ik 12 weken zwanger,sinds vanmorgen heb ik wat steekjes rond mijn navel,zijn er meerdere dames die dit hebben of hebben gehad.Ik word er wat ongerust van omdat ik ook al 10 miskramen en een vroeggeboorte heb gehad. Liefs Vlinder
Zolang je geen ernstige krampen met heel veel bloedverlies hebt, zeggen ze dat er niks aan de hand is. Hoe voelde je vorige mk's? Als het niet hetzelfde is zou ik me niet druk maken, alles is aan het oprekken, en je darmen en andere organen gaan steeds meer omhoog om ruimte te maken voor je baarmoeder. Er gebeurd zoveel daar van binnen.... Geniet en denk er aan dat je nu nog maar heeeeeel weinig kans hebt dat het mis gaat, ik weet geen gemakkelijke gedachte gezien je voorgeschiedenis, maar blijf positief! Ik hoop dat je er wat aan hebt....
mm7 bedankt voor je reaktie,ik heb contact gehad met de verloskundige en die denkt dat het mijn darmen zijn.Morgen neem ik denk ik even contact op met de gyneacoloog. Ik zie dat jij zwanger bent van een drieling waarvan 1 helaas geen kloppend hartje heeft,hoe gaat het verder met je?
Hoi, niets te danken hoor. Ik begrijp je gevoel ik heb hiervoor ook een mk gehad, dus bij elk krampje of wat dan ook denk ik ook oh nee! Het gaat prima hoor, het hartje van het 3e vruchtje is nooit gaan kloppen, ik heb er daarom denk ik ook wel vrede mee. Blijkbaar was het niet goed en heeft de natuur zn werk gedaan. We hebben best wat moeite moeten doen om zwanger te worden, dus ik hou me maar vast een de andere 2 die het heel goed doen. Bedankt voor je interesse!! Idd miss mag je morgen dan wel even langskomen voor een echo of wat dan ook.....