Hallo, Sinds afgelopen zondag heb ik tot en met dinsdag in het ziekenhuis gelegen ivm erge stekende pijn in de zij die doorstroomt naar mijn buik. Dit bleek later na veel onderzoeken mogelijk een niersteentje en de baby drukt op mijn nieren. Ik sta nu niet meer onder de verloskundigen maar bij een gynaecoloog nu is mijn vraag hoe anders is dit nu? Stel dat mijn bevalling zich aankondigd wanneer moet ik dan bellen?Ik heb namelijk pas volgende week mijn eerste afspraak bij de gyn en stel dat het voor die tijd al gebeurd ben nu namelijk 36 weken en 5 dagen zwanger. Oja ik verlies de laatste tijd ook erg veel slijm en moet erg vaak naar de wc om te plassen..ook heb ik erg vaak een erg stekende pijn onderin mijn buik net zo bij mijn schaambotje. Ook heb ik minstens 2x per dag ontlasting. Zou dit tekenen kunnen zijn van een begin? Alvast bedankt en sorry voor de vele vragen. Liefs Marlou
Hoi marlou, Bij vragen of twijffel bel je nu naar het ziekenhuis ipv naar je verloskundige. Zij zullen de volgende keer met je doornemen wanneer je moet bellen indien de bevalling zich aankondigd. Maar bij twijffle kan je altijd bellen. De pijnklachten die je beschrijft kunnen wijzen op een blaasontsteking misschien goed om nog even te laten controleren morgen bij je huisarts. Het slijm verlies en 2x per dag naar het toilet moeten zijn geen tekenen van een eventuele start. Imke