- Dikkie dik "Mijn eerste jaar" boek = van zus gekregen. - Snooze baby hollands blauw wrapping = schoonmama gekregen - snooze baby hollands blauw knuffel doekje mams gekregen - snooze baby hollands blauw boxkleed = zelf gekocht - 6 BFC rompertjes - mama gekregen - tolo "curly the cobra" boxslang = mams gekregen - Fish lilly sleeping bag = van mijn mannetje gekregen - woezel en pip knisperboekje = mams gekregen - pip muziektrekbeest = zelf gekocht - sokjes = zus gekregen aaah valt toch nog mee he? was mijn ma en schoonma continu kwijt en dan kwamen ze weer aan met wat! ben vooral blij met mijn snooze baby boxkleed, was wel prijzig, maar het scheelt dat wij zelf geen box, bedje en commode hoeven te kopen (soort erfstukken die door mijn zus en de zus van mijn vriend zijn bewaard en die we aan elkaar doorgeven..) vandaag krijg ik nog een doos babykleertjes van een tante van mijn vriend (heeft babywinkel) en die had ook nog een maxi cosi.. en nu? nu heb ik tijd voor mezelf, twee dagen beurzen gehad en ik ben echt doodop, maar wel super blij met mijn spulletjes! ps, kwam oud vriendin van mij tegen en die zei "goh hoe ver ben je nu? pas 17 weken? Ik had pas echt zo'n buikje met 21 weken " en ik mocht voor gaan bij de wc's... haha..
Wauw, eigenlijk zou ik stiekem ook wel heen willen. Helaas is het te ver, maar vooral met zulke familieleden (die van mij zijn nog erger in het spulletjes kopen). Zelf houden we alles low-budget, dus mijn moeder leeft zich dan volkomen uit! En nu even uitrusten hoor, want je enorme 21-weken buik heeft het nodig
ik heb ook de snooze baby wrapping holland...en ga het boxkleed nog vragen..of kopen na de bevalling...heb al 3 boxkleden maar vind hem ook zo mooi.... en je bent een mazzelaar hoor om zoveel te krijgen....
Wauw, wat een berg spulletjes! Maak 's wat foto's, dan kan ik alles bewonderen! Ben helemaal in de koop-modus namelijk de laatste tijd! Wij zijn gisteren naar de 9 Maanden Beurs geweest, en we hadden niet eens tijd meer voor de HHB! Onze aankopen: - Bugaboo kinderwagen besteld (krijgen we van mijn papa en mama) - Kindekeklein hangwiegje besteld met wit hemeltje en driepoot + haken - Woezel en Pip boxkleed - Woezel en Pip kubus met belletje - zingende Nijntje - Nijntje die kan tellen en kleurtjes zeggen, en zingen - boekje Nijntje en de Rups (bijnaam van m'n vriend is "rups" ) - startersset met de S-flessen van Difrax - Sangenic Nappy Wrapper van Tommee Tippee (gekeken op beurs en via internet besteld zonder verzendkosten) Liefs Monique
Had ik EINDELIJK vorig jaar een reden om naar de Huishoudbeurs / Negen Maand Beurs te gaan, was ik vorig jaar bijna uitgerekend, dus was het te vermoeiend om nog een hele dag te gaan lopen. Nu is Jesse alweer een jaar en vond ik het niet meer zo nodig.