symptomen 4 dagen na ei??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by joanna13, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanna13

joanna13 Actief lid

Apr 1, 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Wat ik mij nu afvraag, kan je vier dagen na je eisprong al symptomen hebben?
    Ze waren mijzelf nog niet opgevallen maar mijn vriend zei eergisteren dat mijn maandstonden wel erg vroeg zijn deze maand.
    Ik vroeg waarom en hij zei:

T is 19, 5 graden in huis en jij woont op de bank met Skibroek of dekentje.
    Dat mn borsten wel erg groot waren en ik ook al mopperde dat ze pijnlijk waren.
    Dat ik drie x die dag uit mn slof was geschoten om niks.en daarna niks meer asn t handje.
    En dat ik tijdens een praatje met de buurman weg liep omdat ik misselijk werd vsn de sigaretten lucht.

Toen ging ik kijken in mijn controle boekje met maandijkse klachten.
    En normaal voor maandstonden extra vrolijk, pas drie dagen ervoor gezwollen borsten veel afscheiding tussrn ei en maandstonden.

Nu op dag zes na ei.
    Bij vlagen misselijk
    Hele tijd krampjes onderin buik. Bij schaambeen
    Borsten hele cupmaat gegroeid en pijnlijk.
    Meer aders zichtbaar
    Enorm moe
    Slapeloze nachten (gelukkig mogelijk overdag te slapen vanwege huisvrouw)
    Geen afscheiding meer. Normaal veel.
    Spontaan boos en net zo spontaan weer over.

Wie herkent dit ook van voor NOD en bleek zwanger?
    Kan pas op zn vroegst ovet vier dagen testen ivm regelmatige onregelmatige cyclus. 28-32.
    Ik vraag me af en hoeverre mijn lichaam mij voor de gek houd. Dit is onze errste poging en gezien vele verhalen op de forums had ik ingesteld op minimaal vier tot zes rondes.

Hellup.... zo ongeduldig word ik hiervan

Liefs joanna

2. mamajj

mamajj Niet meer actief

Hoi Joanna,

Spannend allemaal he, vreselijk dat wachten. Ik kan me van mijn vorige zwangerschap weinig herinneren. Ik weet dat ik alleen dat ik ongeveer 4 dagen voor mijn NOD ongi krampen kreeg waardoor je denkt dat je ongesteld gaat worden..

Nu zit ik zelf op ongeveer 5 DPO ( 26 maart positieve ovutest)
    Ik heb ik eigelijk weinig symptomen. geen pijn enz
    Wel moe, koud en extreem weinig afscheiding.. maar ik kan dat niet vergelijken omdat ik pas sinds begin dit jaar gestopt ben met anticonceptie en pas 1 'wachtmoment' heb gehad waarbij ik dat overigens niet had.

we zullen moeten wachten..:cool: wanneer is je NOD?

3. joanna13

joanna13 Actief lid

Apr 1, 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Heb t ff goed gecontroleerd in de agenda.
    22 ste pos test
    24e eisprong
    Tussen zes en negen april NOD

Wij lopen dus heel erg gelijk op op dit moment.
    1e week december implanon laten verwijderen en direct vrij regelmatige cyvlus gestart.

Dus spannend!

Ik zal voor jou ook duimen!

4. joanna13

joanna13 Actief lid

Apr 1, 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Ohja die krampjes alsof je ongesteld wordt heb ik normaal 1dag voor en de eerste dag.
    Nu al drie dagen

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik merkte niks eigenlijk voor mijn NOD.
    Pas toen ik 5 dagen over tijd was merkte ik wat anders aan mijzelf en ben ik gaan testen en was dus positief.
    Ik had alleen het gevoel dat ik ongesteld moest worden en had gevoelige borsten maar dat had ik ook voor ik ongesteld moest worden.
    Dus ik kon er niks mee haha.
    Hoop dat je zwanger bent! Zou vlot zijn! Heerlijk!

6. joanna13

joanna13 Actief lid

Apr 1, 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Hoi spitsmuis,

Gefeliciteerd en hoop dat je lekker van je zwangerschap kan genieten zonder al te veel kwaaltjes.

Ik moet dus nog ff wachten tot ik kan testen. Weet wel dat NOD misschien geen goed uitgangspunt is gezien mijn moeder vroeger bij alle drie de kinderen drie maanden bleef doormenstrueren.

Liefs

7. Cheverin

Cheverin Lid

Dec 29, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi joanna, ik had ongeveer dezelfde symptomen, ongeveer 5dagen later na me ei, ik kreeg die heleweek lichte buikkrampen, me jeansbroek voelde ook strak aan.
    ik had het wel zien aankomen, omdat w genoeg haddn gkluts. dus wist zeker dat ik zwanger zou worden, ik voelde het ook al.

Precies een week na die 'buikkrampenweek" begonnen me borsten gespannen te worden.kreeg ik e lichte (streep) positieve zwangerschapstest..

Zwangerschapssymptomen verschilt bij elke vrouw, soms zijn het pijnen die j krijgt voor een menstruatie, j lichaam kan j soms wel voor de gek houden.
    Dus even afwachten maar en dan over ongeveer een week e testje doen.lastig om zo lang te wachten heh? succes..;)

8. joanna13

joanna13 Actief lid

Apr 1, 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Pfff wachten duurt zeker lang.
    Maar je hoort wel eens van vrouwen die aan je gezicht zouden kunnen zien dat je zwanger bent. Een kennis van mij die niet weet dat wij bezig zijn, vroeg er vandaag naar...
    Ben je zwanger? ?? Je gezicht lijkt anders.
    Wel kan ik t iets makkelijker van mij af zetten sinds ik me hier aangemeld heb.

En zolang ik meerdere keren per dag een klein biscuitje eet is de misselijkheid ook acceptabel.

Alleen mn vermoeidheid buikkrampen en borsten zijn de hele dag aanwezig.
    Vrijdag ga ik toch wel al testen.
    Zou tussen zaterdag en dinsdag mijn maandstonden hebben.
    Masr een druk weekend en wil t dan wel graag van te voren weten.

Spannend en duimen.
    Gezien ik toch aan t duimen ben. Duim ik voor jullie mee dat alles goed gaat!

Share This Page