vruchtwater met bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ben vannacht wat vocht veloren dacht eerst aan urine maar volgens mij is het toch vruchtwater verlies nu ook nog steeds hele kleine beetjes er zit nu wat helder rosig bloed bij kent iemand dit

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Dat kan een voorteken zijn dat je slijmprop gaat verliezen, dus ik denk dat je bevalling eraan zit te komen :)

Maar vertrouw je het niet en wordt het bloed meer en blijft helder van kleur, dan zou ik maar even je verloskundige bellen!

Gr. Patricia ;)

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Het kan zijn dat je al ontsluiting hebt dan verlies je ook wat bloed. Maar bel sowieso de vk even, zij kan dan checken of het echt om vruchtwater gaat (als jij dat denkt zal het wel zo zijn) en kijken of je ontsluiting hebt.

Succes met je bevalling meid, zal niet al te lang meer gaan duren!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als je vruchtwater verliest (vliezen gebroken zijn) moet de bevalling binnen 24 uur beginnen, ivm infectie-gevaar.
    Als je twijfelt of het vruchtwater is zou ik de VK even bellen, want het is wel heel belangrijk!!
    Succes ermee!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het klinkt idd als vruchtwater.. even je vk bellen.... ze kan je dan zeggen of het echt zo is..
    Ik wil je alvast veel succes wensen met je bevalling.. zal (als het vruchtwater is) niet lang meer duren!!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik zou mijn VK bellen, hoor

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat sweetangel al zei: als het vruchtwater is, moet je kindje binnen 24 uur geboren worden.. helemaal dat je ook wat bloed verliest, is het belangrijk je VK te bellen... zodat die kan kijken, of het idd vruchtwater is, en of je ontsluiting hebt..

ik wens je in iedergeval veel succes met je bevalling, ( die zit er denk ik toch wel aan te komen :D )

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    alleen als je vruchtwater volledig gebroken is moet de kleine binnen 48 uur geboren worden, maar als ze "maar"kleine beetje lekt is er nog geen reden tot ongerustheid maar moet je je vk bellen zodat zij met zekerheid kan zeggen of het idd je water is wat je "lekt"en dat iets bloederige (rose) dat zal ongetwijfeld je slijmprop zijn die je gaat verliezen...

de kleine zal zich ongetwijfeld nu wel heel erg snel gaan aandienen, dus bij deze veel succes alvast bij de bevalling.... :D

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    idd suc6....

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    en?? Weet je al wat meer??

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik geloof dat we hier het vervolg kunnen lezen.

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België

Deel Deze Pagina