Hoi, Zo ander half jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad ben ik van een cup f naar een cup c gegaan ,nu ben ik 9 weken zwanger maar me borsten beginnen al weer flink te groeien en heb zeker al 1 cup maat groter...kun ze straks na de bevalling weer zo groot blijven of is de kans groot dat ze wel weer kleiner worden? Heeft iemand hier ervaring mee? Verder zit ik nog heel erg te twijfelen of ik borstvoeding zal gaan geven( als het kan) want na me operatie doen me tepels vaak erg veel pijn,maar van de week was ik bij de vk en hun hamerde echt op borstvoeding,ik zou wel willen,maar het doet echt ontzettend veel zeer...??? Groetjes
ik zou als ik jou was alleen borstvoeding geven als je er zelf achter staat! ik heb 9 jaar geleden ook borstvoeding gegeven en er zitten inderdaad heel veel voordelen aan, maar toch doe ik het dit keer (zoals ik er nu over denk) niet. aan flesvoeding zitten ook heel veel voordelen, je moet ze gewoon zelf even op een rijtje zetten en kijken wat voor jezelf zwaarder weegt, ik zou me niks aantrekken van een vk die er op hamerd, zij hoeft hetniet voor je te doen! en ik vind het echt ouderwets dat ze daar op aandringen, dus moeders die niet in staat zijn om bv te geven of kiezen voor flesvoeding doen die hun kind dan te kort??
@toet Als ik jou was zou ik contact opnemen met de borstvoedingsvereniging. Zij kunnen jouw eventueel helpen, ze hebben tips en advies e.d. Ik ben bij zo'n cursus geweest en daar vroegen ze ook aan de dames of iemand bij was die een borstverkleining/vergroting heeft ondergaan. Bij ons zat niemand in de groep. Zo'n vereniging willen ervoor zorgen dat moeders die een verkleining of een vergroting hebben ondergaan, toch nog borstvoeding willen geven. Zij helpen daarbij en hebben veel tips, van moeders met het zelfde probleem. Dus misschien iets voor jou tegen die tijd? gr. Patricia