Ik heb z,on ontzettende pij in mijn ribben dat ik er snachts niet van slaap en overdag bij allles wat ik doe last van heb!, soms wel tot bijna janken aan toe! Volgens mij kun je hier niet veel aan doen! * Iemand toch mischien tips? liefs
Hier ook. Ik druk de baby voorzichtig weg bij de ribben. Warm bad en idd kruik helpt. Ook een paracetamol wil wel helpen. Sterkte!
ja inderdaad mischien voor snachts, want probeer nu elke keer voor slapen in bad te gaan! thanks liefs
Steken jullie onderste ribben ook uit? Het lijkt wel alsof ze uitzetten. Ik kan alleen nog maar gestrekt zitten en vooral links (maar ook rechts, alleen minder) zit er een soort vochtophoping op mijn onderste rib.
Ik heb er ook last van gehad zelfs totdat Tygo geboren werd, wat enige verlichting geeft is Spiroflor gelei van VSM, lekker warm bad/douche... veel sterkte nog
Hier nog iemand. Gelukkig begint de kleine nu volgens mij in te dalen want sinds gisteren minder pijn. Hoop dat dat voor jou ook op gaat! Wat bij mij wel hielp 's nachts was een warme kersenpit erop leggen. En het scheelt als mijn man zijn (warme) hand ergens anders op mijn buik legt, dan zwemt/draait de kleine daarheen. Daardoor is de druk op mijn ribben wat minder. Misschien helpt het jou ook!
Nou het lijkt wel of de kleine lekker eigenwijs aan het rommelen is haha! Duw ik haar voorzichtig weg, komt ze zeer snel weer terug of ze duwt gewoon haar voet onder me rib naar buiten uit protest haha! ik was bij de vk geweest toen ging ze naar het hartje luisteren wat doet ze ze duwt gewoon het apparaatje weg met haar handje of voetje dat deed ze bij de echos ook al liefs