ik krijg als het goed is binnekort de uitnodiging om de babydoos van prenatal op te halen.. nu heb ik alleen 1 "probleem" de dichtsbijzijnde filliaal is voor mij 45 min met de auto :S weet iemand of ik kan vragen of ze m op willen sturen?
Ja, dat kan geloof ik, maar moet je wel een kleine bijdrage betalen. Het is de beste doos van allemaal; er zit een pak Pampers Newborn luiers in.
hihi jah daarom wil ik m ook wel erg graag hebben in de hoeveelste week kan ik ongeveer de uitnodiging verwachten ik heb alwel dat tijdschrift gehad met t verhaal dat ik dat nu krijg tot de kleine 1 jaar is
Ik heb vorige week de eerste keer dat tijdschrift gehad, met idd een brief dat ikhem tot 1 jaar krijg en de uitnodiging voor de doos met 7 maanden. Lekker op tijd haha
ik heb de vorige keer ook geen mail of brief gehad en ineens had ik hem in huis en ja moest wel die 5,- betalen maar ja dat is die doos echt wel waard
Voor mij ook nog even afwachten denk ik. Ik ben wel beniuwd naardeze doos omdat deze de moeite wel waard moet zijn. Ik ben ook nog nooit naar de Prenetal geweest en die kan ik dan gelijk eens bekijken. gelukkig voor ons niet heel ver rijden
Ik heb m ook al even in huis. Heb via de mail een barcode gekregen...die moest ik uitprinten... Kan je ze niet gewoon mailen als je over de 30 weken heen bent?