Hoi allemaal, Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb de laatste tijd last van steken in mijn lies en onderbuik. Klinkt misschien raar maar heb het gevoel dat ik die steken ook in mijn vagina heb. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop zo graag dat ik zwanger ben maar ik wil niet meteen testen omdat ik niet teleurgesteld wil worden Afgelopen maand was ik ook 1 dag overtijd, ik ben normaal altijd stip op tijd, dus ik dacht ga maar even een testje doen en helaas negatief....
Volgens mij kunnen die steekjes ook van je aankomende ongi komen.. althans dat heb ik ook wel eens!! Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan gewoon je ongi zijn... maar hopelijk is het beter nieuws... succes!! xxxx
En je darmen kunnen ook weer onrustig zijn door een zwangerschap Het kan alle kanten nog opgaan! Ik zit er net zo bij.. hahaha erg he?
Lientje en Nancy dankjewel voor jullie bericht... Ik hoop dat het goed nieuws is.. Nancy heb jij dan ook die steken in de vagina? Het zijn korte maar pijnlijke steken, ik voel het meestal wel aan als ik ongi ga worden en dit is niet zo´n steek...
Heb steekjes gehad... En had het gevoel van een brandende vagina haha. Steekjesachtige dingetjes die ik voel, zijn laag.... grens venusheuvel en buik zeg maar Lijkt ook wel of ik grotere tepels heb... Maar ga me inmiddels vanalles inbeelden!
nansi ik heb ook last gehad van brande vagina zo´n 1,5 week terug. ik dacht dat ik misschien een blaasontsteking ofzo had maar dat was toen ook niet het geval, als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik een testje doen... ik hoop zo graag dat ik zwanger ben! we zijn al meer dan een jaar bezig ik wil nu eens dat onze grote wens uitkomt, iedere maand werden we teleurgesteld me manneke vind het ook heel erg, hij is dan de hele dag chagie net als ik
Kan me voorstellen... op een gegeven moment geloof je haast niet meer dat die test ook positief kan worden!! Wel "lief" dat je mannetje dan net zo chaggi is Heb vanmorgen ook weer een test gedaan...negatief... had ik al gedacht.. en in de loop van de ochtend werd ik ongi Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Mn duiimen draaien nu voor jou!!!
hoelang ben jij al bezig dan? volgende ronde weer een nieuwe kans meid dus geef de moed niet op. ik ben ook erg benieuwd nu ik hoop dat het dit keer raak is want ben nog nooit 3 dagen overtijd geweest maar toch wil ik me er maar niet te veel op verheugen anders komt het harder aan..
Wij gaan nu ronde 11 in... maar hebben ook een aantal kansen niet kunnen benutten helaas... Kwas eigenlijk ook nog niet overtijd geweest... had zo goed mn ei gevoeld... maar helaas. Onze tijd komt wel. Heb jij verder een voorgevoel? Als je dat al uit durft te spreken
wij zijn ookal een poos bezig maar we hebben ook een paar rondes gemist. nee ik durf daar niks meer over te zeggen, ik was vorige maand al blij dat ik 1 dag overtijd was en dacht gelijk heyy volgens ben ik zwanger maar nee hoor, dus ik wil (probeer) er nuchter over na te denken. kan niet wachten tot morgen, had ik maar vandaag een testje gehaald... ik ga morgen in ieder geval een voorraadje halen voor in geval van als het nodig zal zijn
Ik hoop het zo voor je! Sommige mensen testen met 3 weken en n paar dagen al positief.... ohh ik wil ook zo graag
hoi hoiiiiiiiiiiiiiiii heb vandaag een test gedaan en die was positiefffffff ik ben dus zwanger kan het nog steeds niet gelovennnn we gaan maandag gelijk naar de dokter voor een bloedtest dit is echt zo´n raar gevoel tegelijkertijd ook opgeluchtt want had na zo´n lange tijd het gevoel dat het nooit zou lukken. ik hoop dat iedereen zijn wens uit komt en nansy ik hoop dat het bij jou ook snel gebeurd veel liefssssssssssssssssssss
Gefeliciteerd meis!!! Had 't al gehoopt!! Waarom ga je voor een bloedtest? Dat hoeft toch helemaal niet? Geniet er iig maar lekker van meis!!
dankjullie wel allemaalll we hebben het nieuws aan de families doorgegeven iedereen is heel erg blij en verrastt. ik hoop dat iedereen die het wil ook zo snel mogelijk meemaakt. test is positief maar we willen toch nog een bloedtest me manneke kan het nog steeds niet geloven dus hij zal opgeluchter zijn als hij het ook van de dokter hoort veel liefsssss
Cleur blue doet 't ook niet voor m? Waarop staat Zwanger 1-2 Huisarts doet volgens mij niet zomaar een bloedtest! Waarsch. moet je bij de HA ook een gewone test doen dan..... denk ik hoor!
hoi nansy ik ben nu in turkije voor een poosje en hier kan alles als je het betaald, ben vandaag zelfs geweest naar het ziekenhuis bloedtest laten doen en die was ook positief dus ook nog een keer van de dokter gehoord dat ik zwanger ben veel liefs