Steekjes???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bhdrcm, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JTB79

JTB79 Nieuw lid

25 okt 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister positief getest, ronde 6 na mirena en het enige waardoor ik dacht deze maand van he dit voelt anders is vanaf de innesteling en nu nog steeds links naast de schaamstreek bij de lies een trekkerig gevoel/ soort spierpijn gevoel. En jij had dat dus ook!

Gefeliciteerd! En ik zelf geloof het ook nog steeds niet; kloppen die 3 testen wel, haha...!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tja, het kan alle kanten op... ik hoor het vaak bij vrouwen die zwanger zijn, maar ikzelf heb het ook een paar rondes gehad en ik ben nog nooit zwanger geweest. Ik heb er nu ook weer enorm veel last van, maar zie onderschrift... ik kan haast niet zwanger zijn.

Wil natuurlijk niet zeggen dat het voor jou geen goed teken is. Mijn duimen draaien in ieder geval.

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh serieus,... dan werkt het ff anders dan hier ja ;)

Ben zo blij voor je! Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap. Ga ervan genieten meis! :)

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooo hahaha, ik had het positieve bericht gewoon helemaal gemist :)

Voor jou dus wel positieve tekenen. Van harte gefeliciteerd :D

5. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hey, geweldig!!!! GEFELICITEERD! Ik ben mijn eerste zwangerschap 2 jaar bezig geweest. Kan me je gevoel dus voorstellen. Onwerkelijk he dat er nu eens niet negatief stond. Geniet ervan! xxx Liefs Linda

6. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    JTB29 jij ook van harte gefeliciteerd meid!!
    het is inderdaad niet te geloven als je het al zo lang probeerd en iedere keer niks van komt maar dit is zo´n fantastisch gevoel :D

Saskia ja meis heb gelukkig al een antwoord op mijn vraag en een hele mooie antwoord zelfs wat ik dus hierbij heb geleerd is dat jhe de hoop niet moet opgeven en zal ik eerlijk zeggen ik dacht ik word toch weer ongi dus verheug je erniet op maar gelukkig is het niet zo agelopen;)

lvp (Linda) bedankt voor je lieve berichtje het is echt ongelofelijk hoop dat jij het ook zo snel mogelijk mag mee maken trouwens dit hoop ik voor alle dames die het willen

veel liefssssssssssssssss

Deel Deze Pagina