steekjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by emje, Jan 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik ben nu 5 weken zwanger en heb soms last van steekjes onder in mijn buik en soms ook bij mijn vagina. is dit normaal? hebben meer mensen hier last van gehad? moet ik me zorgen gaan maken?

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    Als jij het niet vertrouwt moet je gewoon even de verloskundige bellen, maar ik heb dit in het begin ook gehad en was gewoon omdat er iets in je buik aan het groeien en aan het ontwikkelen is!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

yep hier ook en soms nog steeds! Er gebeurd zooooveel in je buik nu!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ja hoor! nog steeds met bijna 13 weken last van steekjes, zeurderige pijntjes, flinke vlagen van misselijkheid en de steken van onderen heb ik ook gehad!! is allemaal heel normaal, kijk maar bij dit onderwerp op dit forum! maak je geen zorgen! je baarmoeder is aan het groeien en dat kan je flink voelen...

5. emje

emje Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties. ik ben al een stuk geruster :D
    ik denk dat de bezorgdheid komt omdat ik al een miskraam heb gehad met 6 weken. al heb ik toen niet eens een krampje gevoeld.
    het komt wel goed

6. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He jen, ik heb het ook. Ik voel de hele dag bijna door wel van alles, steekjes, krampjes, en alles zet al uit. Ik voel mijn darmen de hele tijd tekeer gaan. Ik maak me ook een klein beetje zorgen,maar probee rinderdaad vooral vast te houden aan het idee dat het erbij kan horen, omdat veel meiden hier last van hebben. Er gebeurd natuurlijk van alles van binnen, denk ik dan maar. Lekker genieten!Liefs Vita

Share This Page