Onzeker...

Discussion in 'Zwanger worden' started by linn86, Jan 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb weer eens een paar vraagjes gisteren zou mijn NOD volgens mij moeten komen aangezien mijn cyclus nog al van slag is weet ik het dus niet zeker, maar heb voor de zekerheid gisteren een zw test gedaan van Etos maar die was negatief.
    Vandaag heb ik veel last van witte/doorzichtige afscheiding, wat ik normaal aan het einde van mijn menstruatie heb.
    Ook rommelt het erg in m'n buik en heb ik last van "opvliegers" (dit zijn geen opvliegers ben 25 dus dat kan niet maar zo kan ik het beter omschrijven)
    Ook heb ik ongeveer 2 weken geleden bruine afscheiding gehad??!!
    Graag zou ik willen weten of meer mensen dit wel eens hebben gehad, het maakt me allemaal erg onzeker...

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat nu je eisprong is en dat die bruine afscheiding je menstruatie is geweest als ik je zo hoor. Ook omdat je wel wat voelt in je buik. Dat zou ovulatiepijn kunnen zijn. Ik zou eens een ovulatietestje doen, al kan het zijn dat die in het geval van eisprong alweer negatief is. En mocht je een kinderwens hebben, want dat is me niet helemaal duidelijk uit je verhaal, dan zou ik zeker klussen vandaag en (over)morgen. Baat het niet, schaadt het ook niet toch?

3. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 10 maanden gestopt met de pil, we zijn bezig voor ons 1e kindje..

4. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    En mijn menstruatie was 24 tot 30 december dus kan het zijn dat ik het 2 weken geleden weer was?

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Misschien heb je een lange cyclus met wat oud bloedverlies. Of had je juist toen een hele korte

Share This Page