Heb hier ook al over geschreven bij een ander topic, maar vind geen lotgenoten. Het zit nl nogal raar in mekaar. Toen ik 11 dagen overtijd was heb ik een bloedtest laten doen en die was negatief. 14 Dagen later liet ik opnieuw een bloedtest doen en toen was die positief en had al ruim 1500hcg. 3 Dagen nadien heb ik een inwendige echo laten maken en de gyn had uitgeteld dat ik 5 weken zwanger was (is nu 1 week geleden), maar volgens mijn berekeningen zou ik 3 weken verder moeten zijn. Mijn eertste dag van mijn laatste ongi was op 22 februari, zou de gyn nu zo hopeloos mis zijn of is er hier mss een andere verklaring voor? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ben zo ongerust nu, vandaar dat ik hoop een paar herkenbare reacties te krijgen. Fientje
hoi meid het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad en dat je daarom langer geleden ongesteld bent geweest maar korter zwanger bent een echo klopt veel al wel succes met je zwangerschap
nee hoor als op de echo alles er goed uit ziet alleen je bent wat korter zwanger maar dat kan geen kwaad wanneer heb je de volgende controle?
Nee, is altijd vrij normaal geweest, scheelde soms 3 dagen maar dat is het dan ook. Moet volgende week wel terug naar de gyn, maar ben nu zo ongerust, kan er ook niks aan doen.
Ja, volgens de gyn zag alles er goed uit, zat mooi in de baarmoeder, dus dat was wel in orde. Moet volgende week donderdag terug voor controle.
dan is je eisprong gewoon wat later. ik ben ook een week of 2 later uitgerekend dan me ongesteldheid was. niet iedereen heeft midden in ze maandelijkse periode zijn eisprong, die van mij is volgens mij 1 week voor ik ongesteld moet worden.
Volgende week krijg je vast een gegroeide baby te zien! En dan kan de gyn. ook met zekerheid zeggen hoe lang je zwanger bent. Ik zou me zeker geen zorgen maken. Je kan dan wel bij benadering weten wanneer je je eisprong hebt gehad maar je weet echt niet wanneer je bevrucht bent. Daar zit soms gewoon wat tijd tussen.
Ik begin me nu toch geruster te voelen. Bedankt hoor meiden, doet me goed om deze positieve reacties te lezen. Liefs Fientje
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. In het begin is het vruchtje ook zo klein, waardoor de uitgerekende datum wat kan verschillen. Ik heb dit ook voorgehad, maar sinds de echo van 12 weken ligt m'n kindje nu telkens een week voor op de groei. De datum die ik uitgerekend had en die van de gyn verschillen ook een kleine week. En denk ik natuurlijk dat ik nog steeds juist zit met m'n telling.
Dankjewel Kathy. Ondertussen ben je al een heel eindje ver. Heb gezien dat je al zo een mooie meid hebt, wat lief. Weet je wat het nu gaat worden? Knuf Fientje
Waaw, dat is mooi hoor een jongen en een meisje. Hebben jullie goed gedaan Ga me nu in de sofa nestelen. Nog een fijne avond! Groetjes Fientje
Hoi, Ik ben anders ook een paar keer van datum veranderd. Me vk had uitgerekend 11 juli. Uit de eerste echo bleek het 17 juli te zijn. Kindje 10 wk plaats van 10wk6d. Moest ik terug voor een 2 echo toen bleek het 14 juli te zijn. Kindje 13wk6 Plaats van 14wk2d. En toen weer terug op 11 juli. En laatst is er berekend kwamen ze op 10 juli uit maar is toch gewoon weer op 11 juli aangehouden. Raar vind ik het wel maar ik zou me niet zo zorgen maken. Komt wel goed.
Nou meid, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik 4 oktober uitgerekend moeten zijn. Bij mijn 1e echo (met 9 weken) kwam ik op 24 oktober. Bij mijn 2e (met 12 weken) op 17 oktober en bij mijn laatste (met 14 weken) op 15 oktober. Je kunt er dus zo weer een paar dagen vanaf snoepen. Waarschijnlijk heb je gewoon een late eisprong gehad. Groetjes Susanne
als ik van mijn laatste menstruatie uit ga, ben ik nou ruim 21 ipv 20 weken zwanger, mijn eisprong is dus een week later geweest dan dat ik dacht. ons kindje is met sinterklaas gemaakt...