hey meiden ik had eergisteren een licht positive test (zie album). ik heb al een week last van mijn onderrug en al 2 a 3 dagen lichte buikkrampen. ik heb over 2 dagen mijn nod. ik vraag me nu alleen af of die buikkrampen aankomende ongi betekenen of zwangerschap. ik heb trouwens ook lichte steekjes in mijn rechter lies
Helaas kan dit voor een naderende ongi zijn maar kan ook van een zwangerschap zijn... Nog even afwachten meid en hopelijk over 2 dagen een dikke positest!
Die test was toch gewoon positief? Of zie ik het verkeerd? Ik had ook heel lang last van m'n rug en was er van overtuigd gewoon ongesteld te worden, maar ik bleek toch zwanger te zijn... Waarom doe je morgenochtend niet nog een test? Heel veel succes!
Positief is positief maar die kwalen zeggen inderdaad niks. Kan beide. Gefeliciteerd met je zwangerschap
bedankt meiden voor jullie reacties ik heb vanmorgen nog een test gedaan en hij is alweer positief. ik heb gisteren mijn cyclusen eens na getelt en mijn korste cyclus is 23 dagen en de langste 27 dagen. als ik dus van de langste cyclus uitga dan is morgen mijn nod. liefs kikkert