Steekjes ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cbss, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Ik ben nog pril zwanger en maak mij snel druk. Ik weet dat ik er iets minder over moet nadenken, maar dit gaat nogal lastig haha.

Af en toe voel ik door mijn lichaam wat steekjes. Niet heel erg pijnlijk maar ze zijn er wel. Het gebeurt bijvoorbeeld 6 a 7 keer op een dag. Het zijn bijvoorbeeld steekjes aan mijn rechter lies, linker lies, rechterkant van mijn buik, linkerkant van mijn buik, rechterschouder, linkerschouder. Het wisselt dus heel erg. Ook heb ik soms een steek als ik mij omdraai in bed of als ik moet hoesten o.i.d. Verder heb ik soms pijn in mijn onderrug maar ook in derest van mijn rug ( ben wel iemand die snel gevoelig hiervoor is)

Moet ik mij hierom druk maken? Kan dit iets te maken hebben met een bbz? Op de een of andere manier ben ik erg bang voor een bbz en ik weet niet waarom. Zou iemand mij kunnen helpen?

Hoop niet dat jullie mij een streskip vinden.

2. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    Ik heb dit ook gehad nu minder. Is volgen mij je banden die oprekken

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Niet te veel bij stil staan. Ik heb ook steekjes gehad. Hoort er allemaal bij. Je lichaam verandert. Je baarmoeder gaat groeien. Dat voel je.

Een bbz zou ik niet vanuit gaan. Mij vriendin heeft een bbz gehad en die ging echt kapot van de pijn. Niet te druk maken.

4. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Er veranderd een hoop in je lichaam en dat kun je best voelen. Alles moet opnieuw een plekje vinden en je banden worden opgerekt. Daar kun je behoorlijke bandenpijn van krijgen, van die felle steken tijdens het hoesten of niezen. Dat hoort er gewoon allemaal bij.

Verder denk ik dat je nu waarschijnlijk extra op alles wat je voelt gaat letten. Ik ben nu 37+5 weken zwanger en bij ongeveer elk steekje/pijntje denk ik dat de bevalling kan beginnen. Heel vermoeiend voor mezelf.

Deel Deze Pagina