hoi ik heb een vraag je wij proberen voor een tweede kindje te gaan. maar als ik en mijn vriend met elkaar gevrijd hebben en ik ga daarna na de wc veeg ik de laaste tijd wat roseslijm af met een wc papieertje nadat we gevreen hebben en later niet meer. wat zo dit kunnen zijn. ook heb ik ff mezelf van binnen onderzocht en ik voelde dat mijn baarmoeder hard en gesloten is. ik heb geen idee of ik zwnger ben want mijn nod is 10 dec. alvast bedankt voor het reageren mvg claudia
HOihoi, Even afwachten tot 10 dec, want juist in de zwangerschap is je baarmoeder gevoeliger en kwetsbaarder waardoor je na de gemeenschap (maar ook na de stoelgang of na het sporten) wat bloed kan verliezen. Het kan ook puur zijn dat je baarmoeder wat geirriteerd is en dat je daarom wat bloed verliest. Als je 10 dec je menses krijgt en het is na deze menses ook dat je bleodverlies hebt na de gemeenschap kan je altjid even naar je huisart voor advies Imke
hoi bedankt voor het snel reageren heb net een zwangerschapstest gedaan en die gaf een heel licht streepje maar durf het niet zeker te zeggen want ik heb het in zo'n urinepotje gedaan waar ik 9 maand geleden nog urine in had toen ik zwanger was van mijn zoon en ik niet of ik hem wel schoon gespoelt heb mvg claudia
hoi dankje je heb gelijk gisteravond de digiatale test van clearblue gedaan en die zei dat ik inderdaad zwanger ben. heb nog een vraagje naar de bevalling van mijn zoon had ik nacontrole bij de gynaecoloog en ik weet niett meer precies zei dat ik bij een volgende zwangerschap ik weer bij hem onder controle kwam of dat ik gewoon weer naar de verloskundige kan. heb namelijk zwangerschapsvergifting gehad dat mijn lever helemaal verstort was en ben ik gelijk de volgende dag ingeleid met 37 week groetjes en bedankt voor het weer reageren
Hoihoi, Je mag onder controle van de verloskundige! De kans dat bij een tweede zwagnerschap je wederom zwangerschapvergiftiging krijgt is klein. Maar desalniet te min zullen ze je wel goed in de gaten houden. Gefeliciteerd! IMke