Goedemorgen, afgelopen maandag heb ik een duidelijk positieve ovulatietest gehad. Dit zou dus normaliter betekenen dat mijn eisprong dinsdag of woensdag is geweest. Omdat ik een duidelijke ovulatietest heb gehad en we op de juiste dagen geklust hebben, heb ik het gevoel dat we deze maand een goede kans op een zwangerschap hebben. Echter, gisteravond (vrijdag) was m'n buik aan het borrelen, voelt het alsof er iets 'trilt' in m'n buik en heb ik echt zo'n zwaar, weeig gevoel in m'n buik. Dit gebeurt ook altijd wanneer ik ongesteld ga worden. Dus ik zit weer een beetje in de put omdat ik denk dat ik weer ongesteld ga worden. Mijn vraag; kan het zijn dat mijn buik zich 2 of 3 dagen na de eisprong (10 dagen voor NOD) alweer voorbereidt op een menstruatie of is het eitje nog 'onderweg' en kan ik ook gewoon zwanger zijn? Dank voor uw antwoord! Queenie
hoi Queenie, je weet nu nog niet of je ongesteld gaat worden, het eitje is inderdaad nog onderweg en het kan dus nog heel goed wel raak zijn. Mirjam
Dank voor je antwoord Mirjam! Ik heb nu, een dag of 6 na de eisprong (een week voor mijn NOD) hele 'branderige' borsten. Dat heb ik vaker vlak voordat ik ongesteld ga worden. Daarbij rommelt m'n buik nog steeds en heb ik vandaag knallende pijn in m'n hoofd en helaas wat pukkeltjes op m'n kin (bah). Je zou zeggen; het lijkt erop alsof je over een week gewoon ongesteld gaat worden. Maar is het altijd zo dat je een duidelijk verschil voelt tussen ongemakken als je ongesteld wordt en als je zwanger bent of kan het best nog steeds raak zijn? x Queenie