steekjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by asilah, May 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    ik ben zwanger van mn 2e, ik kan me niet herineren dat ik ook van die krampjes had, die stekende,onderin mn buik,net kleine prikjes, dit schijnt toch normaal tezijn?
    heeft dit nog steeds met de innesteling te maken of begint de baarmoeder nu al te groeien?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Ik had het ook met 5 weken, met een beetje bloedverlies, maar was bij mij innesteling, denk dat dat bij jou ook wel het geval is.

Gefeliciteerd nog ;)

3. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    dankje meid

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik had het ook in het begin, is normaal volgens mij.

5. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ze nog steeds. Maar inmiddels wel heviger. Groei van de baarmoeder zegt de gyn.

6. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik ha dt ook vanaf begin me banden en wortd aleen mr erger af en toe lig ik snacht te huilen van n steek als ik me omdraai ...en loop er nu ook overdag mee gaat gepaard met buikpijn

7. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    Ik heb het ook... net boven mijn schaambot (de baarmoeder lijkt mij dus) vooral als ik rust komen ze.

8. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

Jan 13, 2008
    164
    0
    0
    Volgens mij is dat bandenpijn. Heb dat met mijn 1e zwangerschap gehad, de 2e niet (maar deze is ook misgegaan), en nu heb ik die krampen weer.
    Het is gewoon normaal, je baarmoeder moet rekken en je lichaam bereidt zich daarop voor.
    Is een goed teken van dat alles goed gaat, want bij mijn 2e zwangerschap heb ik er geen last van gehad, eigenlijk nergens last van gehad en dat ging mis. Dus ik ben er nu wel blij om dat ik die krampen wel heb, want dan weet ik dat mijn lichaam bezig is met een babietje

9. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie antwoord, maakt me wat geruster!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dit heb ik dus ook. Maar het is fijn om hier te lezen dat dat normaal is. Het doet niet zo'n erge pijn dat ik ervan moet huilen maar het is af en toe een vervelend gevoel.

11. eure24

eure24 Lid

Feb 28, 2008
    10
    0
    0
    amsterdam
    hoi

ik heb daar ook af en toe last van. ik dacht dat t niet normaal was. maar ik ben blij om te lezen dat t gewoon erbij hoort. ik zag vanmiddag dat k een klein druppel licht rose bloeddruppel had.verder ook geen buikpijn en ook geen druppeltje bloed meer gezien. heb de verloskundige gebeld die zegt dat t niks ernstig hoeft te zijn. gezien t feit dat ik de dag ervoor ook sex heb gehad. ik ben wel een beetje bang maar ik probeer r niet aan te denken.

Share This Page