Postbezorger bedanken

Discussie in 'De lounge' gestart door LizMe, 22 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.888
    2.564
    113
    Er is hier ooit wel een topic over geweest paar jaar geleden.

Maar doen jullie bijvoorbeeld de pakketbezorger in de buurt iets en wat dan?
    Ik vind het zo stom om geld te geven en zat te denken aan een bon.
    Ik weet dat ze vaak in het dorp ook rijdt dus zat aan de bakker bart te denken?

Jullie nog ideeën en wie doen jullie iets voor kerst?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Klein pakketje met chocolade, kerstkrans koekjes, pak chocomelk, bus slagroom en een kaartje. Onze pakket bezorger is namelijk moslim, dus ga dan geen fles wijn geven of iets met gelatine.

Vero0504 en LizMe vinden dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.375
    8.882
    113
    Vrouw
    Ik heb gisteren dit pakketje aan mijn buren gegeven. Zijn zo'n lieve buren bij wie ik altijd aan kan bellen en vorig jaar met het gedoe met mijn ex zijn ze zo oplettend geweest.

Zitten 2 soorten koekjes in, 2 soorten thee, doosje met mini Milka's en doosje Maltezers.
    Ik zelf vind zoiets leuker dan een bon.

IMG20221221174049.jpg

Vero0504, owly, LizMe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Ik heb voor onze pakketbezorger een pakket laten samenstellen door onze lokale kaas/notenboer. Werd wel gewaardeerd geloof ik :)

LizMe en owly vinden dit leuk.
  5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb wel een kaart met geld gegeven. Misschien wel afgezaagd, maar ik denk dat hij het goed kan gebruiken. Vorig jaar had ik een pakketje met lekkers gemaakt, daar was hij ook heel blij mee, maar ik hoorde van veel mensen dat ze dat hadden gegeven, dus dan wordt het misschien weer zoveel.

LizMe vindt dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Het komt met goede bedoelingen en ik denk dat als je gevoel er goed bij is je gewoon moet doen wat je wil.

Een cadeaubon van bakkerij Bart leuk! Zo ik zelf niet snel aan denken:thumup:

LizMe vindt dit leuk.
  7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De afgelopen jaren hadden we een geweldige bezorger. Daar maakte ik een leuk kerstpakket voor met eten, een cadeaubon en ook iets lekkers voor zijn hondje.

Maar de huidige bezorger...wat een vervelende, rare, onaangename man is dat :| Die krijgt helemaal niks. Die gun ik het totaal niet.

Hij maakt rare opmerkingen, gooit (lees: smijt) pakketten neer ook al staat er breekbaar op, rijdt als een gek door de straat en maakt gebaren als je in zijn weg staat. Bizar. Maar durf niet te klagen bij PostNL, omdat ik bang ben dat hij anders onze post niet meer bezorgt :oops:

8. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    308
    236
    43
    Vrouw
    Wij geven meestal een envelopje met een kerstkaart en geld. Aan de postnl bezorger dan, niet die van DHL want die is niet aardig :o:

Deel Deze Pagina