Onze stofzuiger heeft het (alweer) begeven. De afgelopen jaren hebben we er ik denk al 4 versleten. We twijfelen nu over een steelstofzuiger van Samsung of een "gewone" zonder zak. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Budget is max 300 euro. Wie o wie heeft DE stofzuiger? We hebben trouwens in onze woning pvc overal
Wij hebben een hele dure Dyson steelstofzuiger, erg blij mee, maar accu niet sterk genoeg voor t hele huis van boven tot onder. Deze hebben we erbij en die werkt ook echt uitstekend: https://www.kaercher.com/nl/home-garden/stofzuigers/vc-3-premium-11981350.html?utm_source=google-feed&utm_medium=cpc&utm_content=11981350&utm_name=VC%203%20Premium&campaign=PPC&s_kwcid=AL!10809!3!!!!x!!&cid=nl-SEA-vYWob41hhUG86IrE3jz3xg&campagne=18135724518&adgroupid=&keyword=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwmvSoBhDOARIsAK6aV7iP_h-DzGmiPqe6S-9sqf87G34PBDj9wRq5lxOxlUASGxZzSIYJwU4aAs1YEALw_wcB
Ik heb beneden een Henry, fantastische stofzuiger, en een Lidl robot voor het dagelijkse stofzuigen. Boven een goedkope steelstofzuiger (een Hyundai via een of andere actie van de dag website oid). Eigenlijk met allemaal wel tevreden, het meest met de Henry.
Wij hadden een dure stofzuiger van Bosch, zonder zak. Die was 300,- vond dat een hoop geld. Hij was echt niet fijn en had daardoor echt een hekel aan zuigen. De filters zaten blijkbaar continu vol ofzo, want hij schoot steeds in een soort schoonmaak-stand, waardoor je niet door kon gaan met stofzuigen. En niet af en toe, maar gerust 10x tijdens het zuigen van de woonkamer. Nu hebben we een simpelere, goedkopere gekocht van Philips, ook zakloos. Die bevalt tot nog toe erg goed. Voor de bovenverdieping hebben we een simpele steelstofzuiger. Net als @Cobon van Hyundai ofzo met een actie voor leuk besrag. Makkelijk voor de pubers om zelf even te pakken en door hun kamer te halen.
Met dit budget zou ik kiezen voor een gewone en niet een steelstofzuiger. Heb verschillende steelstofzuigers geprobeerd en je merkt toch dat de duurdere beter functioneren. Meer zuigkracht en een langere accuduur. Je bent dan al snel rond de 600eur kwijt. We hebben er nu een die wel goed bevalt maar dus idd boven budget. Verder zijn we al langere tijd fan van zakloos maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Steelstofzuigers zijn best kwetsbaar én ik heb een man die alles uit zijn handen laat vallen. Al 2 Steelstofzuigers daardoor kapot en 1 stang van de stofzuiger. Ik had een tijdje geleden een nieuwe gekocht, maar hij is om de haverklap vol. Let dus ook op de inhoud van de stofzuigerzak. Die zakken zijn ook nog hartstikke duur. Ik gebruik nu weer de oude en erger me weer aan de kapotte stang. Zit aan alle kanten vast geplakt en schuift soms in elkaar als je druk aan het zuigen bent.
Ik zweer bij een miele en dan 1 met gewoon een zak. Die hebben over het algemeen de meeste zuigkracht. Ik heb nu een miele van ruim 15 jaar oud. Doet het nog super. Voor boven een miele die nu jaartje of 6 oud is. Vooral die van 15 jaar oud wordt dagelijks mishandeld met zand, dierenhaar enz. Doet het nog geweldig. Oh en ik gebruik de allergoedkoopste zakken van de action a 2 euro per 5 stuks.
Hier ook een Miele. Onze heeft het na 6 jaar begeven, heb heel veel getwijfeld om een Dyson te kopen en wil die ook wel nog steeds, maar hoor van mensen om me heen dat Dyson makkelijk is voor dagelijks erbij en ze gewoon eentje met een zak blijven gebruiken voor eens in de zoveel tijd grondig te zuigen in alle hoeken en kieren. Dus heb twee weken geleden deze Miele gekocht en ben er heel erg blij mee. Bekijk Miele Complete C3 PowerLine Active - Stofzuiger met zak - Currygeel op: https://www.bol.com/nl/p/miele-complete-c3-powerline-active-stofzuiger-met-zak-currygeel/9300000122116360?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
De miele C3 komt goed uit de test. Zelf hebben we gekozen voor de Miele boost cx1 parquet omdat ik hem graag zonder zak wilde. De parquet heeft 2 zachte borsteltjes op het zuigstuk zitten waardoor hij mij beter lijkt met pvc. De Dyson trekt namelijk snel kassen op onze vloer omdat er te weinig bescherming op zit.. De gewone boost heeft 1 zo'n borsteltje en de rest is hard plastic. Hopelijk snap je wat ik bedoel tot nu toe bevalt hij oké genoeg. Hij heeft een prima zuigkracht en is compact, hij is ook wendbaar genoeg. Ik vind het wel vervelend dat de losse borsteltjes op de stang geklikt worden. Hier blijf ik soms achter haken.. Bij de gewone miele zitten deze opgeborgen in de stofzuiger zelf.
Wij hebben nu sinds begin dit jaar een steelstofzuiger van Samsung, de Jet 75 Pro. We hebben hem gekocht via een actie van de consumentenbond, als lid kreeg je er korting op. Hij was 323.- euro en we hebben er ook een gratis batterij toen bijgekregen. Tot nu toe zijn we er heel erg tevreden mee en ik zou echt niet anders meer willen. Hij is zo gepakt, zuigt wat mij betreft prima. Alleen je moet idd wel rekening houden met de batterij, het hele huis kan ik niet op één batterij stofzuigen. Maar goed, hier hebben we dan natuurlijk een extra batterij voor als dat nodig is, maar zelf stofzuig ik ook niet alle verdiepingen tegelijk.
Ik heb 1 met zak: bevalt mij veel beter. Jaren meerdere gehad zonder zak,maar je blijft zo vaak alles schoonmaken. Nu gewoon zak vervangen en klaar. Ook krachtiger met zuigen. Wij hebben een philips. Steelstofzuiger vind ik minder fijn. Gewichtsverdeling niet relaxed. We hebben 1 voor boven.
Hier een Dyson ball en Dyson steel (V10 geloof ik). De ball is mijn favoriet en doet het al 9 jaar zonder problemen. De steel is zwaar, is al een keer kapot geweest en heeft een veel grotere stofzuigermond, waardoor je niet onder de bank kan bijvoorbeeld. De ball kan ik je van harte aanbevelen (dan zie je ook hoeveel stof je in huis verzameld of althans hier wel en dan hebben wij nog een naadloze vloer).
Waarom gaan ze allemaal kapot dan? Wj hebben al 13 jaar de Dyson sledestofzuiger en doet het nog steeds goed. Hij is alleen ene keer op een stukje afgebroken, daar heb ik een nieuw onderdeel voor kunnen kopen.
Wij hebben een karcher stofzuiger, ideaal ding, hij kan zelfs water en glas opzuigen. Verder nog een eufy robot stofzuiger en een aeg steelstofzuiger. Ook daar ben ik tevreden mee.
Ik heb er 1 van AEG ,met zak en heeeel stil ,topding!Ooit wel gewerkt met een zakloze maar ik vond het niets.Steelstofzuiger zou ik ooit wel eens willen maar ja, de prijs...
Een zonder zak van miele, prima ding. In sjouw hem t hele huis door. En voor erbij nog een steelstofzuiger van Samsung. Ook een prima ding, voor erbij niet als goede stofzuiger zeg maar. D'r kinderen vinden t leuk ermee te Stofzuigen dus dat is wel een voordeel (hoef ik t niet)
Een oude Dyson ball hebben we op kantoor staan, heb hem een paar keer gebruikt en die vond ik ook echt heel goed zuigen. Alleen zou ik het schoonmaken van eentje zonder zak te veel werk vinden.
Ik heb al jaren een zonder zak, maar de volgende wil ik toch weer met zak. Ik vind het veel werk om elke keer de filters uit te spoelen, dan moet ik weer wachten tot dit droog is voor ik weer kan stofzuigen. Niet handig als je huisdieren en kinderen hebt want ik wil dagelijks kunnen zuigen. ik had de dyson bal, die vond ik heel fijn. Nu een andere en die werkt… maar dat is ook het enige dat ik ervan kan zeggen.