Mijn man wil boven de tv (die op een tv meubel staat) van die houten plankjes met ijzer aan de zijkant op hangen (zoiets: Industriële Wandplank 'Buster' Small, Set van 4 stuks - Wandrekjes & Wandplanken - Accessoires • Sohome). Mij lijkt het storend als boven de tv van alles hangt maar kan me eigenlijk ook niet herinneren of andere er iets boven hebben hangen en of het idd storend is of dat je het niet eens ziet. Dus ik vroeg me af wat er bij jullie boven de tv hangt? Wij wonen nu 3 jaar in ons huis en hebben op lampen na helemaal niks aan de muren. Wij moeten echt ff een en ander kopen om het gezellig te maken. Dus andere tips voor leuke accessoires zijn ook welkom (industriële stijl).
Wij hebben de gehele boekenverzameling van mijn man boven de tv, op planken. Ik stoor me er niet aan dat er iets staat. In ons vorige huis hing er een zwart wit tekening die mijn man gemaakt had
Wij hebben er een paar foto’s hangen. Van die platte hexagon dingen. Maar als jullie nog van die lege muren hebben, waarom wil je man het per de boven de tv? Misschien dat er nog andere plekken zijn, waar jullie samen het mee eens zijn?
Boven de tv is net het stukje muur waar hier niets hangt. De tv hangt aan de muur ( met zo'n beweegbare arm) als daar wat boven hangt kan ik er niet eens bij dus gewoon onhandig.
Nee, zoals de meesten al zeggen voor de rust. Muren genoeg hier waar wel iets aan kan/mag, dus dan liever niet daar
Ja geen idee waarom hij perse daar iets wil hangen terwijl er op andere plekken plek zat is. Heb het wel gevraagd maar hij vindt het nu saai dat het zo leeg is daar. Ik heb zelf nu 2 maanden verlof dus ben volop bezig om andere spulletjes te kopen om het hier wat aan te kleden.
Ik heb een 2 meter lange tv kast met daarboven een plank in dezelfde kleur die ook 2 meter is. ik kijk toch bijna nooit tv dus echt storend vind ik het niet. Er staat een (nep)]plantje op, wat fotolijstjes van de kinderen en een lantaarn met lichtjes.
hier hangt een schilderij boven de tv. Zwart wit/grijstinten - een jonge olifant. Het schilderij is ongeveer even groot als de televisie zelf. Eerst hing er bewust niets boven de tv. Maar we hebben het bankstel omgedraaid en het schilderij laten hangen, omdat er aan de andere kant nog geen ophangsysteem is. Maar het stoort niet hoor. Overigens hebben wij vanaf begin oktober, tot half januari ongeveer, een heel minidorp op het dressoir staan (waar de tv dus op staat) en dat stoort eigenlijk ook niet. Het is altijd éven wennen, omdat we de tv 20 cm hoger zetten, zodat er meer huisjes / boompjes etc om de tv heen kunnen, maar we kijken prima tv verder. Dus ik denk dat het wel meevalt uiteindelijk....
Onze tv staat op hangende ikea kasten en boven de tv hangen die kasten ook. Er tussen zit nog aan 1 kant een vitrine kastje die minder diep is.
Nee, niks. Maar ik heb sowieso niks aan de muren hangen in de woonkamer, ik vind alles al snel te druk. Er staat alleen een oude ladder tegen 1 van de muren met een lamp er aan/omheen.
Onze tv staat midden in de boekenkast haha dus er staan mega veel boeken rondom. Vind ik niet storend ofzo.