Dit is onze tuin WC. Een gat in de grond met houten deksel, en toen we ons huis kochten hing er serieus nog een pleerolhouder in (nu nog trouwens - kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te halen)... Gelukkig hebben we ook een WC binnen...
Bij ons is het momenteel niet meer dan een gat. We hebben 'm net verwijderd om te gaan verbouwen. Van de week nieuwe tegels uitzoeken. Dus wat inspiratie van hier zou wel leuk zijn!
De wc-bril was kapot, dus heb gisteren een nieuwe gehaald. Een zwarte dit keer. Morgen nog wat accessoires kopen, nieuwe stickers voor op de tegels en dan weer even inrichten.
Ik was laatst ook al aan het voor een ander thema voor op de toilet, ik wil ook een kroonluchter op mijn toilet. Want die mag niet in de woonkamer van vl dus ik ben eigenlijk nog op zoek naar kroonlichter niet te groot Delfts blauw is ook leuk
Toiles is hier de enige ruimte in huis waar ik spullen kan neerzetten/hangen die vriendlief in de rest van het huis niet wil. Dus daar maak ik gretig gebruik van. Hij wist beide keren ook niet dat ik de wc had gepimpt. Complete verrassing toen hij thuiskwam. Delfts blauw vond hij verschrikkelijk.
Dat dramahokje van ons durf ik niet eens te showen.. Het stamt nog uit de jaren 80 en er is nooit wat aan gedaan! Volgend jaar kunnen/gaan we het laten verbouwen! Maar zo kan ik wel leuk inspiratie op doen!