ik zoek een steengril restaurant in de omgeving van breda, tilburg, den bosch. de merlijn in oosterhout weet ik maar kan aleen vanaf 4 personen. als iemand iets weet... heel graag!
Restaurant Bij opoe in Oisterwijk - reviews - uit eten begint op dinnersite.nl, de complete restaurantgids van Nederland
7Hillranch - Grillrestaurant in Tilburg, Vlijmen en Ried Helemaal geweldig, lieve mensen, leuke sfeer en lekker eten. Oke, geen steengrill maar geweldig!
Bij de bowling in Rijsbergen op de Bredasebaan kan je ook steengrillen. En etenstijd is ook helemaal zo gek nog niet.
Het Brabants Bontje in Oosterhout. Daar kun je ook heel gezellig steengrillen. Weet alleen niet vanaf hoeveel personen het is, maar gezellig is het er wel. Cafe Restaurant 't Brabants Bontje
allemaal bedankt voor de suggesties! het is voor mijn vriend en mij samen omdat we 10 jaar bij elkaar zijn. ik heb een en ander overwogen en ik ga voor the ranch in vlijmen. klinkt erg leuk en is ook nog es vlak in de buurt. dus mamadebij bedankt! brabant bontje was trouwens ook een hele goeie. ben ik ook al eens eerder geweest en die in rijsbergen ook. maar dat is dan weer wat verder. heb er nu al zin in!