ik heb hypoglykemie en wil graag zwanger worden!

Discussion in 'Gezondheid' started by Daffie1977, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Ik Daphne (31) en moeder van twee kinderen die 4 en 5 jaar oud zijn. Sinds drie jaar weet ik dat ik hypermobiliteitssyndroom maar dat kan niet zo veel kwaad tijdens de zwangerschap daar ik dat eigenlijk mijn hele leven al heb maar het pas sinds drie jaar weet. Daarbij weet ik sinds anderhalf jaar dat ik hypoglykemie (sterk schommelende bloedsuikerspiegel) heb en weet niet hoe dat zich gaat houden tijdens de zwangerschap en zou daarom willen weten of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb wel een dieet voor hypoglykemie en heb nog steeds begeleiding van een diëtiste, maar toch zou ik dat wel eens willen weten. Ik heb vanavond in elk geval een gesprek met de verloskundige daarover en het zal mij benieuwen wat zij zegt. Heeft iemand er ervaring mee dan hoor ik het graag. Ik heb dus geen diabetes, maar die hypoglykemie is wel een voorloper van diabetes. Ik hoor het graag in elk geval.

groetjes Daphne

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb niet de officiele diagnose hypoglykemie, maar ben wel bekend met een super vlug dalende bloedspiegel (plotseling)... Omdat mijn zusjes een stofwisselingsziekte hebben waar dit ook in voorkomt vind ik een diagnose niet super belangrijk...

Ik heb er in mijn zwangerschp wel "last" van gehad, dit in combinatie met lage bloeddruk... ik zorg gewoo dat ik altijd een pakje sap, en druivensuiker bij heb (voor de plotselinge daling) en eet daarna een koek (voor de lange suikers ;))

Moet zeggen dat ik het echt voorver heb gehad en ik zeker als wel zal overleggen met dieetiste en VK

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    Dan moet het mij ook wel gaan lukken.. ik voel de daling vrij op tijd aankomen en probeer het eigenlijk wel voor te zijn. Ik ben afgelopen vrijdag ook bij de verloskundige geweest en die zegt dat het zelfs zo kan zijn dat ik me tijdens de zwangerschap nog wel eens beter kon gaan voelen maar moet het wel goed in de gaten houden en ook zij blijft alert. Tips blijven natuurlijk altijd welkom.

groetjes Daphne

Share This Page