En weer een schoon huis! Blij voor het arme gezin! Even lekker genieten van zon en luxe! Ik vind de heren best grappig. Lijkt wel of ze willen solliciteren naar een eigen reallife soap.
Ik vind de mannen zo leuk! Het andere gezin vind ik ook erg leuk, tof voor ze dat ze lekker in Frankrijk zitten
Leuke aflevering! Denk hele bescheiden (arme) mensen/gezin. En ook snel tevreden rijke! (Alleen dat haar van die ene rijke meneer) ik zit er de hele tijd naar te kijken hihi.
Omg wat een duur snoep he! Paar mini zakjes, zooooo duur! (En knap dat ze de helft terug hebben gedaan, lief!!!)
hele leuke aflevering! leuk gezin en wat knap dat ze de helft van het snoep terug liet leggen. Wat een geld voor wat snoep zeg En dat rijke stel vond ik ook leuk: zelf extra zuinig doen, zodat er én geld was om iets in huis achter te laten, én nog 60 euro over, plus nog een bloemetje. heel knap!!
Ik neem steeds voor om niet meer te kijken, maar dan lees ik hier die reacties en dan wordt ik zo nieuwsgierig haha, ga dus morgen even uitzending gemist kijken
Ja echt heel netjes! En zich helemaal schuldig voelen na het kopen van schoenen en een vest. Vond ik weer zielig haha, ze verdiende het echt. Vond het ook zo mooi om die moeder te zien genieten van haar kinderen in het zwembad.
Opmerking van dochter waar ik eerst even over na moest denken. Één van die rijke mannen heet Frank én hij is rijk. Frankrijk. (Ik heb eigenlijk niet eens naar de namen gekeken. )
Ben nu aan het kijken. jullie hadden me gewaarschuwd, maar....... Die pruik Samen met die gebruinde huid en gebleekte tanden. Later zag ik in hun huis een foto waar hij normaal haar heeft, dus misschien is hij wel ernstig ziek geweest en draagt hij daarom een pruik