Wij hebben vanuit het museum (Rijksmuseum en her van Gogh museum) nog kaarten gekregen maar nog geen gebruik van kunnen maken door de corona-maatregelen dus daar moet ik nog weer achteraan om die toch nog te kunnen 'innen'. Verder nog 1x naar het dierentuin geweest en 1x met de meiden nog uitgenodigt geweest om naar de studio's te gaan (na 3x afketsen, bleven ze bellen/vragen en bijna smeken dus toen maar gedaan) voor een aflevering 'Ik Hou van Holland' (oudjaarsdag 2020). Verder gewoon lekker bij huis en rustig aan gedaan
Wat een vreselijke mensen.. Sorry dat ik het zeg. Niet weten hoe en gasfornuis werkt, niet eens een ei kunnen bakken... alles vies noemen, over het toilet: " moeten we hier naar het toilet" " nou dat hoop ik niet dan gaan we wel naar de buren" zo erg zag dat er helemaal niet uit. En dan na 1 dag al zeggen " ik kan het psychisch niet aan" Bah, nare persoonlijkheid En dan die dochter met haar " ik ben niet verwend" maar schoenen van 800 euro na 2 weken al niet meer dragen omdat ze ze " niet meer leuk vind"
Die dochter die dan ook nog over de andere vrouw zegt: Ze is al ver gekomen........... nouja niet zo ver.
Wie kijkt ook weer? vind het leuke wissels deze keer. Lijken allemaal mensen die er echt alles aan doen om er het beste van te maken.
Wie kijkt? Het rijke stel staat bekend als oplichters.. bizar dat ze weer een rijk stel een podium geven wat het geld niet helemaal eerlijk heeft verdient. Net als toen met die crypto gast.
Ik kijk niet altijd. Heb de aflevering met valerie wel gekeken zij is van closet val op o.a tik tok. Vind dat een leuk mens