ik ben van plan om een wii aan te schaffen maar...welke spellen zijn nu echt leuk voor een 4 jarige...als ze de wii krijgt is ze bijna 5
vooral niet die van studio 100...die is mega slecht! Mariokart is erg leuk. En de sports resort ook golf,bowlen,frisbee,fietsen etc) Wii fit plus is ook leuk wii party
Kirby epic yarn Kirby's adventure Donkey kong returns New super Mario bros Vooral de Kirby spellen zijn lekker vrolijk, simpel, mooie kleurtjes, en kindvriendelijk
wij hebben dat spel van nickelodeon; ook met dora en diego en dan verschillende minigames en we hebben een paardenspel wat ook erg leuk is (dieren doen het hier ook goed) en mario kart zijn ze beide weg van en sinds een paar dagen heb ik cars (deel 1).
Super mario galyxy Mario kart Animal Crossing En gewoon die Wii fit, die kleine hier vind het geweldig om al die sport activiteiten te doen hahahah
Hier wil mijn zoon met zijn vriendjes altijd Mario Bros spelen. En MonsterJam oid. Dit is meer de afdeling van papa, haha
ik heb hier GO vacation, onze dochter vind dat geweldig. maar soms heeft ze ff wat hulp nodig van dr grote zus.
Hier ook Mario party, mario galaxy en mario kart. Verder ook Kirby en Dora en Diego. Maar ook Puss in Boots vindt Thijmen leuk. En de spellen van Toy story en Cars zijn ook erg leuk. We hebben ook bob de bouwer en sesamstraat, maar die zijn niet echt favoriet.
Hier zijn ze gek op de mario winterspelen en mario kart. Maar heb niet heel veel spellen. Ik vind ze nogal prijzig.