LEGO, fiets, noppers, step, verkleedkleren, magnetics, spelletjes, play mobil, kapla, buitenspeelgoed.
Skylanders zou ik echt niet geven aan een 5-jarige (veel agressie). Hot wheels is leuk, lego, playmobil, knex, dino's, vliegtuigen (planes) en auto's (cars). Boeken, atlas, dvd, skateboard (met bescherming), step, fiets.
Hier wil meneer alleen maar lego! Dino's zijn ook interessant. Een op afstand bestuurbare auto wil hij ook. Spelletjes zijn ook altijd goed.
Hier krijgt hij van ons Lego: een basis doos en een junior doos om race auto'tjes te bouwen. Van mijn ouders een skippybal en klerenbon. Van mijn schoonouders een Xoomy, is eigenlijk 7+ maar hij tekent zo ontzettend graag dat dat met hulp ook moet lukken.
hier ook. Had het er al met me man over. zat zelf te denken aan een buitenspeeltoestel.. hebben al zoveel speelgoed, en dacht dat is mis ook wel leuk... wel moeilijk elk jaar vind ik.
Die van mij word ook bijna 5 hier krijgt hij een nieuwe fiets En hij is weg van de turtels en actiefiguren die krijgt hij van mijn ouders cars/ planes doet het hier ook goed. Een leuk bordspel misschien iets
Pff ik moet een "je hoeft echt niks mee te nemen"-kadootje hebben voor donderdag. Ik vind dat je niet op een kind zn verjaardag kunt komen zonder kado. Maar heb geen flauw idee wat te kopen. Zelfs in dit topic zie ik niks dat ik denk... Oh dat vind ie vast leuk. (Nahja.. Iets dat niet te veel kost dan he.. De spacescooter vindt ie vast tof )