Steentjes in de tuin uit de hand gelopen tot vechtpartij

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames, probeer je reactie op een respectvolle manier te verwoorden. Persoonlijke aanvallen worden niet geaccepteerd. Doe je dit wel dan loop je het risico dat je account wordt geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,
    Zwangerschapspagina.nl

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb alleen ts gelezen. Sowieso aangifte doen. Bij elke keer dat hij je bedreigt, tot ze er poepflauw van worden. Camera in je eigen voortuin hangen. Nu is het zijn woord tegen de jouwe,dan niet meer. Succes meid, als die klap achteraf plekken achter laat, op de foto zetten!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Huh? Wie heeft ts bedreigd dan?

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vroeg ik mijn dus ook al af. ;)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, die vriend van de buurvrouw dus.
    Oh... die zin kan op 2 manieren gelezen worden! :)
    Niks gezegd (sorry!)

Ik 'volg' TS niet, dus ik zou ook niet weten, wie zij bedreigd heeft...

6. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    *Zucht*. Vraag mij toch echt af hoe een paar dames hier een verantwoordelijke ouder moeten voorstellen.
    Schandalig, echt! En verontrustend. Als dat de 'opvoeders' van de nieuwe generatie moeten gaan voorstellen.
    Dat baart mij echt wel heel erg veel zorgen.

7. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Toet toet ;)

8. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Juist ja, toet toet.

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Met kanker schelden is heeel erg ordinair en vooral pijnlijk voor de mensen die een dierbare zijn verloren aan die ziekte. Ik zeg niet dat het goed is dat ze een klap heeft gekregen, maar ze had beter na moeten denken.
    Ik snap dus niet dat er nog mensen zijn die medelijden met haar hebben. Ze heeft het er zelf naar gemaakt.

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Niemand verdiend een klap en al helemaal niet om een scheldwoord. Sorry hoor. Slaan is niet ordinair zeker?
    Als ik iedereen moet slaan die ik tegenkom en toevallig scheld dan ben ik wel effe bezig (woon in Rotterdam).

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jij hebt het licht gezien zeker :p;)

Mvr Ik ben perfect:D

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Allemachtig wat een topic, ts succes vandaag!

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Je moest eens weten ;).
    Maar goed, je kan dan ook een hoop zeggen, maar heb nooit aan het spelletje 'bash-ts' meegedaan. Wat voor een secreet het ook mag zijn.

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Of wou je zeggen dat het normaal is? Buiten een paar normale adviezen om, zie ik toch ook een hoop: Zo TS, weet je eens hoe het voelt- berichtjes voorbijkomen.

Dat vind ik kinderachtig. Klaar.

15. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere

Ik vind het niet kunnen wat er allemaal gezegd word.. Maar vind dit ook nergens op slaan.. Ik scheld ook wel is.. Niet met het k-woord, maar omdat ik scheld of wat dan ook doe of zeg is het niet meteen te zeggen dat ik een slechte ouder ben..
    Kinderachtige reacties hier maar slecht als opvoeder/ouder vind ik best een belediging als je dat zegt.. Je doet eigenlijk het zelfde als derest.. Ook kinderachtig door zoiets neer te zetten...

Ts s6 vandaag.. Ben benieuwd hoe het afgelopen is..

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Mag mijn man toch vaak vrouwen slaan;)
    Hoe vaak hij niet wordt uitgescholden met iets van kanker, of je moeder blablablabla...

Uit jou stukje komt het er op neer dat mensen uitschelden slechter is als slaan?

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Vind je? Ik vind het namelijk wel zo. Als je zelf zo'n haatdragend persoontje bent dat je zelfs op een forum iemand 'achtervolgt' om deze af te zeiken. Dan vraag ik mij wel af wat voor een voorbeeld je dan moet zijn?

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ze heeft het er zelf naar gemaakt?! Ben je nu serieus? Dus als ik g*v*d*m*e zeg dan is het mijn eigen schuld dat ik een klap op mijn neus krijg van een Christelijk persoon? Schei toch gauw uit zeg!

Nee, ik heb geen medelijden met ts, ben het met je eens dat ze wellicht wat beter na had kunnen denken maar dan nog vind ik het schandalig dat er hier gezegd wordt dat het haar eigen schuld is/ ze het er zelf naar gemaakt heeft/ zij net zo asociaal is..

Oh enne, ik begrijp best wel dat iemand op een bepaald punt gaat slaan.. Dat heb ik, helaas, zelf ook wel eens gedaan. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon ongepast is en zeker gezien de situatie, gewoon asociaal is.

19. mumija

mumija Niet meer actief

Laat je weten hoe het gesprek gegaan is ts?
    Volgens mij ben jij hier nog maar de wijste in dit topic haha.

20. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Dat hier nog geen slotje opzit zeg..

Deel Deze Pagina