Niet alle reacties gelezen maar toch: Ik zou zeker aangifte doen, ook van de bedreiging. Grote kans dat er niks mee gedaan wordt, het heeft geen prioriteit en lost waarschijnlijk nu ook weinig op, maar het ligt dan wel vast in de politiesystemen. Indien er in de toekomst meer ellende volgt (steen door je ruit bijv.) dan is er al wat bekend. Dat zegt nog niet dat de dader bekend is, maar het is iets.
Altijd aangifte doen, want mocht die lullo het nog eens doen dat staat er al iets. Ik heb het ook gehad, ook woord tegen woord en werd niks tegen gedaan, maar de politie adviseerde mij wel dat ik dus melding moest maken en als diegene het nu nog eens probeert dan wordt hij wel opgepakt. Wat een kloo*zak zeg. Nou ben benieuwd wat je partner hiervan zegt of doet, sterkte iig. Het stopt hier helaas niet, ik heb er nog een lange periode een onveilig gevoel aan overgehouden ed. Die melding gaf mijzelf wel meer kracht, in de zin van dat ik me goed voelde dat ik toch voor mezelf opkwam. En dat hij wist dat ik niet over me heen laat lopen.. al kon ik mezelf niet goed verdedigen op het moment dat het gebeurde.
Nou direct naar het politiebureau en aangifte doen. Ook een melding van die zgn wijkagent maken. Knap dat je niet terug hoekte trouwens. Ik was binnen de honkbalknuppel gaan halen denk ik.
Ik zou ook sowieso naar bureau gaan voor aangifte inclusief foto's en met de aangifte + foto's naar de woningbouw.
Aangifte doen, hij wordt dan verzocht op het bureau te komen, zonder tussenkomst van de wijkagent. Neem aan dat niet alleen de wijkagent bekend is met hem, maar de politie ansich ook. En zorg dat je getuigen betrouwbaar zijn (in tegenstelling tot alcohol/drugs gebruikers/verslaafden bijv) Wellicht al 100 x gezegd, heb niet alles gelezen In elk geval flink klote dat je met zo'n buurvrouw moet leven.....
Mijn vriend wil nu samen aangifte doen. Ik heb gebeld en heb zondag om half 2 een afspraak. Maar kan ik niet nu naar het bureau aangifte doen? Zonder afspraak?
Zoooo wat een idioot! Zoals de meesten hier beschrijven , aangifte doen! En wat heeft je vriend ervan gezegd/ gedaan? Oh als mij dit zou overkomen, weet ik niet wat mijn vriend precies zou doen, maar die idioot zou geen stap meer in mijn richting durven zetten!
Je kan ook online aangifte doen dacht ik. En zodra je weer bedreigt wordt en hij wil je mishandelen, direct 112 bellen.
Goed dat je toch aangifte gaat doen! Wat een idioot! Vind het knap dat je niets terug gedaan hebt.. Ik had hem waarschijnlijk een klap terug gegeven en dan was het nog meer uit de hand gelopen.. Ik zou trouwens ook een melding maken dat die wijkagent geen aangifte wilde opnemen. Is toch van de zotte! Zo kan iedereen wel blijven doen waar hij/zij zin in heeft. Er wordt toch geen dossiervorming opgebouwd....
Wtf? Dus de wijkagent vind het oke dat een man je een ros in je gezicht verkoopt? Ik zou die wijkagent ter plaatse een hoek gegeven hebben, als het toch mag..
On topic: wtf bedoelt hij met "ik ken die man"? Ja fijn voor je weet je meteen waar je hem kan oppakken. Eikel.... Ik zou aangifte doen én aangeven dat de wijkagent het niet boeiend vond én aangaf dat hij de verdachte kon... Ik zoi meer aangifte doen als er nog iets zou gebeuren qua dreigementen, dan sta je wat sterker. Ik had trouwens je buurvrouw wel een klap verkocht. Wat een dom wijf, jeetje! Zit ze zelf ook aan de verdovende middelen?
Zoals iedereen al zegt; aangifte doen! Ook al gebeurt er nu niks mee, een aangifte is wel het begin van een eventuele dossieropbouw. Mocht er in de toekomst nog meer gebeuren, elke keer een melding of aangifte doen bij de politie. Met meerdere meldingen/aangiften sta je altijd sterker. Verder, wat een vuile hufter zeg! Hoe is het nu? Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
Maak morgen ook even foto's bij daglicht en iets groter. Verder is alles al gezegd! Aangifte en klachten formulier voor de wijkagent! Verder ook een klacht bij de woningbouw neerleggen. Succes!
Jeetje meid toch, wat zal jij geschrokken zijn! Wat een achtelijke laffe vent zeg, om zo z´n handjes te gebruiken tegen een vrouw! Om een paar steentjes?! Goed dat je aangifte gaat doen, bewaar de foto's goed als bewijs! Over die wijkagent heb ik niks goed te melden. Hij is vast en zeker zelf bang voor die vent. Lekker makkelijk zo. Bang voor een afrekening zeker. Sterkte meid.
Aangifte doen, acuut! En die achterlijke wijkagent kan ook wel een opfriscursus gebruiken, dus die moet je er ook zeker aannaaien d.m.v. een klacht. Die stonede kanarie moet zijn handen thuis houden, of er nu gescholden wordt of niet. Zielig mannetje, een vrouw slaan omdat hij het verbaal niet af kan