Steentjes in de tuin uit de hand gelopen tot vechtpartij

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou echt naar de politie gaan! en aangeven dat de wijkagent ook niet netjes deed..

Jeetje, wat een gedoe..

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    De wereld word steeds asocialer...

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Wat een heerlijk tokkie gedrag. Je had ook weg kunnen lopen maar dat ter zijde.
    Gewoon aangifte doen. Die wijkagent zal wel een vriendje can hem zijn of bang voor hem. Zou het ook aankaarten bij de verhuurder over wat voor tuig in zijn huis woont.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Geen woorden voor! Die stel is echt niet te vertrouwen. Kan me voorstellen dat je bang bent, zou ik ook zijn. Tegenwoordig doet de politie helemaal niets. Ik hoop dat dit snel achter de rug is hoor. Knuffel voor jou!

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Jeetje meid wat ontzettend heftig zoiets.
    Ik denk wat blub zegt klopt, hij heeft jou geslagen (mishandeling) en vast gepakt, en bedreigd! Reden genoeg om aangifte te doen, en bewijs misschien ( heb je een blauwe plek?)

Pfff sterkte meid om dit even te verwerken, kan me voorstellen dan je ook angstig blijft omdat hij je ook bedreigt heeft.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jeetje zeg, je moet écht aangifte gaan doen hoor, dit kan echt niet. Ik zou zelfs een klacht indienen over die wijkagent, dat hij er zo laks mee omgaat, ongelofelijk.

7. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Schrikken zeg!! Waren de kinderen er ook bij?

8. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Jeetje, heftig zeg!
    Aangifte doen hoor, is ie nou helemaal achterlijk om een vrouw zo te slaan? Vieze looser en die wijkagent mag ook wel uit zijn functie gezet worden.
    Dikke knuffel voor jou, neus in de wind en die kneuzen op de negeerstand zetten.
    Te laag om aan te kijken toch?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O meid...wat vreselijk zeg...bah.

Kan me voorstellen dat je echt super boos en verdrietig bent.

Wel aangifte doen...
    En vanaf dit moment elke keer aangifte doen als je woorden hebt met die mensen. Je moet een dossier opbouwen...

Maar goed dat je zo rustig bleef want ik zou dat dus niet kunnen. Ik ben erg netjes en aardig...tot... dan ontplof ik ( zal wel Italiaans zijn)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zeker aangifte doen!
    Wat een eikel zeg!

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Buiten de aangifte zou ik je buurvrouw ook eens flink aanspreken!

Sterkte, ik kan mij jou gevoel helemaal voorstellen!

12. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de politie hier niks mee doet zijn het gewoon idioten.
    Je mag het recht niet in eigen handen nemen maar als mijn famillie/vriendenkring ghoort dat ik door een kerel ben geslagen en de politie doet niks.. dan hebben ze waarschijnlijk een groot probleem.

Nogmaals ik ben niet voor eigen rechter spelen maar me laten slaan zonder consequenties? Hell no.

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Jeetje, ik schrik toch wel even van de reactie van die wijkagent!

Hoezo hij neemt hem niet op? In sommige gevallen (over en weer slaan) heeft het soms weinig zin om aangifte te doen aangezien beide partijen dit dan willen.

Ik zou zeker aangifte doen én een gesprek aanvragen met de wijkagent. Daarnaast zou je "beter buren" eens kunnen contacten voor het probleem met je buren.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zeker aangifte doen! En erbij vertellen wat de wijkagent zei. Zijn ze wel helemaal lekker?

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Zeker aangifte doen!
    Maar maak ook een afspraak bij de huisarts/hap, dan kan de arts je verwondingen vast leggen in je dossier, hier kan bij de aangifte weer naar gevraagd worden en daarnaast zijn je verwondingen stille getuigen.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wtf, die gast had hij moeten aanhouden man, heterdaad mishandeling, wat is dit voor iets belachelijks?

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Om te beginnen....aangifte doen.
    al is het alleen maar om dossier op te bouwen.

Maar je probleem wat steentjes betreft, dat is makkelijkop te lossen door je zoontje niet meer te laten gooien. Ik zou er eerlijk gezegd ook niet blij van worden als mijn buurjongen continue steentjes aan het gooien is. Een keer kan gebeuren maar altijd.....vindt ik toch een taak van de ouders om dat te verbieden

18. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Zo rustig bleef ze niet hoor. Ze schold hem voor dingen uit die menig mens niet eens in de mond durven nemen;)
    Ze wist van te voren wat een figuur hij is dus lokte dit ook wel uit zo. Niet dat goed te praten valt dat hij haar een klap heeft gegeven en zou ik ook zeker aangifte tegen doen!
    Leer je zoon dat steentjes niet op de tegels horen of haal ze weg en leg een strookje gras;)

19. Evientje

Evientje Niet meer actief

@ts
    Goed dat je aangifte gaat doen, dien ook een klacht in tegen de wijkagent, hij had hier namelijk wel degelijk op in moeten springen. En ja hij heeft misschien gelijk dat er niks of weinig mee gebeurt, maar als de desbetreffende man al bekend is wordt de kans ook groter dat ze er iets mee doen. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn vroegere buurvrouw die mij aanvloog, had mij daarvoor al meerdere malen bedreigd ook samen met een vriendin/familielid, mijn kop zou van mijn romp getrokken worden en ze zouden een kogel door me kop schieten, heb daar toen op terug gezegd dat het dan toch zonde was van het geld van die kogel, maar wel melding gedaan. (Beide koopwoning dus dan is het lastig). Doordat zij dit soort problemen al eerder had veroorzaakt (wat wij niet wisten) werd zij wel vervolgd. Maar wij kregen van de aanwezige agent toen ook te horen dat we geen aangifte konden/moesten doen want dan zou zij aangifte doen tegen mijn toenmalige vriend, ze zou verwondingen hebben doordat mijn toenmalige vriend haar van mij aftrok (schaafwonden), dat had de agent zelf gezien, getuige spraken echter tegen dat ze die vlak na de aanval had heb ik begrepen. Ik ben toen overigens met de ambulance afgevoerd. Dus naar mijn idee niet echt in proportie, maar dat is een ander verhaal, wijkagent is tijdelijk tot zij verhuisd is van onze wijk afgehaald omdat hij haar een handje boven het hoofd hield!
    Overigens kan je buurvrouw aangezien ze huurt wel uit haar huis gezet worden. Om dit soort redenen, dus zou het zeker melden bij haar verhuurder, maakt hierin niet uit of het woningbouw of particulier is, koop gaat bij de rechter voor huur!
    @imba86
    Ja ze heeft terug gescholden, denk dat dit eerder een natuurlijke reactie is uit bescherming en van frustratie dan wat anders! Ook al kan ze zien wat voor figuur het is, de buurvrouw zelf is diegene die het uitlokt door te beginnen. Dan had ze haar vriend, die zich er zowiezo het recht niet heeft om zich ermee te bemoeien, maar onder controle moeten houden. Als je een ander ergens op aanspreekt moet je niet verwachten dat een ander ja en amen blijft zeggen, die heeft namelijk wel elk recht om voor zichzelf op te komen!

20. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Jeetje wat een verhaal, wat een idioten die buurvrouw en haar vriend.
    Succes en zeker aangifte doen idd!

Deel Deze Pagina