Stef!! Onze oudste zoon heet zo en we krijgen er altijd complimenten over. En onze S.tef is een allerliefst, intens, stoer ventje die graag buiten in de zandbak speelt (languit met zand tot in zijn luier), maar ook erg kan genieten van samen boekjes kijken en lezen. Met zijn blonde stekeltjes, blauwe ogen en ietwat ondeugende lach noemen wij hem onze "sjansaap", want hij maakt met iedereen een praatje en dan met name met het vrouwelijk geslacht Voor mij die naam (en natuurlijk de naam van onze 2e zoon) met stip op 1!!!
Wouter! Kende vroeger zo'n jongen als jij omschrijft, de zoon van de schooltuineneigenaar, die veel buiten was. Leuk, stoer, tikje dromerig jongetje. Stef vind ik hard en wat onaardig klinken.
Erg bedankt voor jullie reacties en het meedenken! Leuk om te lezen hoe je associaties hebt bij een naam. Het helpt wel in het duidelijk krijgen van mijn eigen voorkeur. We vinden nog steeds allebei de namen erg leuk, maar ik merk dat ik steeds meer meer gevoel heb ik 'Wouter' dan bij 'Stef. We zullen vast wel blijven twijfelen tot het einde en misschien verandert het nog wel. Gelukkig hebben we nog even! 'Wout' heb ik trouwens inderdaad ook nog als optie gehad. Mijn man wil dat liever niet, omdat hij iemand kent die een kindje heeft gekregen met die naam. Maar die ken ik niet, dus voor mijzelf is dat niet zo'n argument. Ik denk dat je Wouter wel snel af en toe toch afkort tot 'Wout'.