stefan kleintjes - eten voor de kleintjes van borst tot boterham

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door silly88, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja tuurlijk, als ik pasta eet doe ik meestal gele/rode paprika, uien en een champignon groentepakket erdoor heen

in dat opzicht ben ik wel wat ongezonder als jullie lees ik. wij eten 4 keer in de week aardappels met groenten en voor de rest bijv. pasta of gebakken aardappels met schnitzel en doperwten+peentjes

maar goed dan krijgt ie bijv. een broccoli, maar dat moet 3 dagen achter elkaar. ik eet natuurlijk niet 3 dagen hetzelfde dus moet je het dan gewoon ongekookt bewaren en dan koken de dagen erna

haha ik ben echt nog een leek op dat gebied, voel me een beetje blond :p maar goed denk als je eenmaal bezig ben het wel vanzelf xal gaan

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Als je het 3 dagen achter elkaar wilt geven zou ik het gewoon elke dag in een apart pannetje vers voor hem koken. Broccoli gaat vreselijk stinken als je het gekookt bewaart en volgens mij is het lekkerder vers.

Wij eten ook vaak gebakken aardappelen hoor, groenten altijd vers en ook niet voorgesneden (maar fijnproevers en lekkerbekken hier, dus dat is meer de overweging, vind die pakketten gewoon niet lekker). En samengestelde maaltijden zijn niet ongezond als je gewoon lekker groenten erdoor heet en niet gaat voor zoute mixen en sauzen, dus zo ongezond vind ik je weekmenu niet klinken!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Silly, zo gaat het hier ook hoor. Ik heb de groente alleen vaak wel vers omdat ik dat wat lekkerder vind en heb hier meestal standaard wat in huis.
    Maar verder eten we ook wel geregeld diepvriesgroente enzo.

@Ireen, ja dat is lastig!! Hier kunnen wij ook niet alles maar de dingen die wel kunnen eten we dan toch geregeld.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Danique is hier gek op aardappelschijfjes (patat ook ;)) en krieltjes enzo.
    Blijkbaar is ze ook dol op vis, vanavond heeft ze een hele koolvisfilet naar binnen gewerkt. Wij lusten geen vis dus eten het verder nooit maar maak voor haar af en toe wat klaar en wij hadden een saucijs wat zij niet krijgt.

Deel Deze Pagina