Stef's 1e ICSI in Düsseldorf

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stef1978, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik heb toen in mijn eigen cyclus de cryo tp gehad alleen 1500 pegnyl voor de eisprong gehad en ik heb twee dagen eerder getst thuis en toen was al een positieve test te lezen op de testdag zelf ook nog een keer getest was de test nog duidelijker..... ik kon echt niet wachten tot de echte datum..
    en de pregnyl was al uit mijn lichaam dus testen kon wel...en je temp in de gaten houden hahaha ik had constant 37,1 terwijl ik normaal rond de 36,5 zat dat was de aanwijzing dat mijn lieverd zich aan het nestelen was :D ...
    ik duim voor je
    heel veel sterkte in deze laatste dagen

2. Jinthe81

Jinthe81 Lid

May 5, 2008
    62
    0
    0
    Hey Stef,

Nog paar nachtjes (lijkt heel weinig) maar gaan kruipend voorbij voor jou nu..Ga je helemaal niet zelf testen? Heb ik wel gedaan, had zo weinig geduld en dacht hoe eerder ik weet dat het niet gelukt is, des te eerder ik de teleurstelling weer kan verwerken..Zag ik dus tot mijn stomme verbazing 6! dagen voor NOD al een streep staan, die daarna elke dag dat ik opnieuw testte, sneller kwam en duidelijker werd. En met bloedprikken dus de echte bevestiging kreeg. Succes met wachten!
    O ja, waar ga je bloedprikken dan? Bij ons in ziekenhuis kun je nl. 's ochtends voor 11.00uur prikken en dan 's middags om 16.00uur bellen voor de uitslag. Gek dat je er zolang op moet wachten.

Liefs, Jinthe.

3. moontje b

moontje b Actief lid

Jun 13, 2008
    287
    0
    0
    Hallo ,

Waarom hebben jullie voor een behandeling in Dusseldorf gekozen?

groetjes

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Jinthe, wil niet gaan testen ivm eigen bescherming. Heb het nu twee keer gedaan en twee keer was het raak maar heel kort daarn meteen weer mis! Dus deze keer wil ik echt wachten tot de uitslag van het bloed! Wij zitten bij een prive kliniek en die stuurt het op naar het labaratorium, vandaar dat het 2 dgn duurt.

@moontje b, onze gyn werkt liever met duitsland samen ivm ervaring! Wij vinden dat verder prima en er komt bij dat Düsseldorf goed aangeschreven staat. Vandaar.

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    He Stef,

Hoe gaat het met je? En hoe voel je je?
    Veel succes morgen met het bloedprikken!
    Ik duim nog steeds voor je!

Gr. Daan

6. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Veel succes maandag, ik duim voor je .Je hebt een mooi aantal cryo's lees ik dat komt niet vaak voor he zo veel. Hopelijk heb je ze niet meteen nodig.

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey Daan en Herma,

Voel me goed, gisteren begonen we niet zo lekker best veel last van dat zeurende gedoe in mijn onderbuik! Middags weer helemaal weg, lekker naar de sauna geweest al ben ik niet in de sauna geweest maar wel lekker relaxt de hele middag. Vandaag lekkere dag, veel weg geweest verjaardag vanochtend en vanmiddag vrienden opgezocht en nu op bed, dus dat kan niet btere weer eeb dag om. Morgen prikken en dan nog 2 dgn wachten op de uitslag van het bloed uit duitsland weg! Wordt nu steeds spannender ....~!

Lekker koesse en tot horens

liefs

8. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ego berichtje....... Ik baal zo enorm en ben dus ook bang dat het niet gelukt is:( Vanochtend bloed geprikt en nu sinds een paar uur last van dat ongi gevoel, heb zonet een hele lichte rose veeg op het wc papier gehad en baal enorm.......Ben echt bang en bijna wel overtuigd dat het niet gelukt is! Nog wel steeds last van zere borsten maar de opgezette onderbuik is weg, hebben jullie trouwens ook zoveel afscheiding met die bolletjes en dan vooral veel van dat bolletjes spul net alsof ze er weer uitkomen? Sorry voor de vieze details

9. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Meiden, mag ik even inbreken met een vraagje over Dusseldorf?
    Wij hebben net van ons ziekenhuis te horen gekregen dat we alleen geschikt zaad hebben voor ICSI.
    Aangezien ik de voorlichting e.d. erg slecht vind in ons ziekenhuis en ons ziekenhuis ook alleen maar een transportkliniek is wil ik graag de behandeling in Dusseldorf doen.
    Maar als je de hele behandling in Dusseldorf doet, moet je dan voor iedere bloedtest, echo e.c. helemaal naar DUsseldorf? Of kun je ook daar onder behandling staan (voorschrijven van medicijnen, punctie, terugplaatsing e.d.) en in je eigen streekziekenhuis de controles doen? Hebben jullie dit ook op deze manier gedaan?
    Ik heb ons nu aangemeld voor een voorlichtingsavond in Dusseldorf op 12 maart, dus wellcht dat we dan hier meer over te weten komen, maar wellicht hebben jullie ook de details!

@Stef, heel veel succes met het wachten!
    Ik ben gek op de succesverhalen uit Dusseldorf, dus ik hoop dat jij er ook één bent!

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Oh Stef, ik hoop echt dat dit niets betekent!

Kom op meis, ik blijf duimen voor positief nieuws woensdag!

Dikke knuffel

Daan

11. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    hoi sikki

ik heb ook de behandeling in dusseldorf gedaan..maar de medicijnen en echo's etc allemaal in mijn eigen ziekenhuis in hengelo gedaan..zo gauw mijn zeer lieve gyn zei dat mijn eitjes goed waren belde ik met dusseldorf en die zeiden dan wanneer ik de laatste spuit moest zetten en wanneer ik moest komen voor de punctie.

ik heb wel eerst alle bloedtesten etc in mijn eigen zieknhuis gedaan en toen een intake gesprek gehad in dusseldorf omdat ze graag willen weten wie je bent en je een aantal formulieren mee moet nemen om thuis in te vullen, maar daarna mocht ik meteen starten dus echo's in hengelo en punctie en tp in dusseldorf..en dit werkte voor ons heel erg goed je krijgt het mobiele nummer van de dokter mee dus je kan hem altijd bellen als er iets is ideaal vond ik.

het intake gesprek hebben wij sávonds gehad na werktijd dat was wel fijn omdat je natuurlijk niet zomaar vrij kan nemen...alleen de punctie en tp zijn overdag...
    hou wel rekening met een hele kleine parkeerplaats daar...hahahaha

hoop je zo genoeg info te hebben gegeven...

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Stef hoe voel je je? Heb je nog last van rose afscheiding?

Morgen de uitslag, ik ben benieuwd!

Liefs Nikkie

13. strom23

strom23 Actief lid

Feb 29, 2008
    292
    0
    0
    hee dames..

ik zat even mee te lezen...
    leuk al die dusseld verhalen..wij hebben daar onze icsi ook gedaan en meteen raak.
    Ook hebben wij de echo's in enschede gedaan.. ideaal..

stef: ik hoop echt voor je!

en alle andere dames.. heel veel succes.
    ik von dusseldorf helemaal top! een aanrader dus;)

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey meiden,

Game over hier, vanochtend is de licht rose afscheiding overgegaan in licht bruine/creme kleur, en dat is bij meestal een teken dat morgen of overmorgen de duivels door komen dus.....Voor ons geen succesverhal uit Düsseldorf! Mijn moed zkat me zo langzaam wel naar de schoenen hoor......GVD

15. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    owww steffie wat ontzettend balen zeg.......

ik ken je gevoel iedere keer weer na een mislukte poging....
    sterkte de komende dagen......
    en niet de moed op geven hoor.......

16. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    Hey stef,

Wat onwijs balen voor je zeg. vooral omdat je na zo'n test toch gewoon hoopt dat het (eindelijk) gelukt is.
    Wat een tegenvallend gevoel he, als je ziet dat het waarschijnlijk niet gelukt is.
    Hier vanmorgen ook lichtbruine afscheiding, terwijl ik niks geen buikkrampen heb. Ben nu wel misselijk en heb hoofdpijn, maar dat zal vast door de spanning komen.
    Kan het nou nooit eens gewoon goed gaan.
    Ik heb enorme behoefte aan succesverhalen hoor (ook al zal het deze maand niet de mijne zijn :().

Liefs Lena

17. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    wat jammer nou stef....jeetje wat een teleurstelling weer....

hou je taai en heel veel sterkte

18. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

hallo allemal,

Hier blijft de spanning nog even door gaan! De uitslag vanochtend was positief maar ik vloei sinds gisteren wel meer en het is nu echt donker bruin/rood! Dat kan nooit goed zijn!

Van hun moet ik nog even door gaan met de bolletjes en mag vrijdag thuis een test doen, als die positief is mag ik maandag terug voor bloedprikken om te zien of er verhooging is!

Ik zelf geloof er niet meer in, en had dan ook liever gehad als ze hadden gezegd te stoppen en volgende ronde ervoor te gaan! Alleen kan het volgens hun zo zijn omdat er 2 emmy's TP zijn dat er mss nog 1 zit, ik zelf denk van niet .

Wat een gedonder allemal waarom kan het nou nooit gewoon!

Hier wordt je toch GEK van!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    dt is mooi kl*te stef pffffffff
    maar ik zeg altijd je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is... ik heb vanaf mijn 8e week zwangerschap tot een de 23e week veel bloedverlies gehad en elke keer weer huilen omdat ik zeker wist dat ik mijn kindje zou verliezen...maar elke keer was het helemaal goed met beebje....echt doodsangsten..maar ik bleef zwanger en ik heb nu een gezonde zoon van bijna 10 maanden...
    achteraf bleek dat ik een hematoom(bloeduitstorting) op mijn moederkoek had en die gaf steeds die bloedstolsels af...
    dus hou hoop en blijf positief.. ik duim voor je

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jeetje zeg vanaf je 8e week zo wat erg dan heb je niet echt lekker kunnen genieten! Hoeveel emmy's werden er bij jou toen TP?

Blijf bang en denk echt dat het niet goed is! De waarden waren ZW hormoon was 8 en progesteron was 35 dat was niet echt hoog voor de progesteron maar het kon!

Wie zou het zeggen

Share This Page